Don`t Look Up
Foto: Vida Press

Ādama Makeja klimata pārmaiņu satīrs "Don't Look Up", kurā Leonardo Dikaprio un Dženifera Lourensa atveidotie varoņi cenšas pārliecināt pasauli par gaidāmo katastrofu, ir pārspējis "Netflix" rekordus.

"Netflix" mēra filmas panākumus, aplūkojot kopējo skatīšanās stundu skaitu filmas pirmajās 28 dienās. Tātad: otrajā nedēļā straumēšanas platformā filma "Don't Look Up" ir reģistrējusi 152 290 000 stundas, ierindojot to pasaules skatīto angļu valodas filmu līderu saraksta augšgalā, ziņo "Deadline".

Pirmajās divās dienās kopējais filmas skatīšanas ilgums sasniedza vairāk nekā 111 miljonus stundu.

"Esmu par to pārsteigts," uz ziņām "Twitter" atbildēja filmas režisors Makejs.


"Visa filma būtībā mēģina tikai apstrādāt jautājumu par to, kas notiek patiesībā," nesenā intervijā ar "Variety" par "Don't Look Up" atklāja Makejs. "Pat tad, kad asteroīds tuvojas Zemei, Dikaprio un Lourensa cīnās ar egoistiskajiem politiķiem, miljardieriem un mediju personībām, lai izplatītu savu nolemtības vēstījumu."

Par filmu izteikušies ne tikai skatītāji, bet arī kritiķi. Piemēram, kāds kritiķis izteicies: "Lai arī stāsts ir aizraujošs un pārāk labs, lai būtu patiesība, šī zvaigžņotā komēdija ir Makeja veids, kā celt trauksmi par globālo sasilšanu problēmu, kuru Dikaprio ir centies pārvērst pārliecinošā kino..." Neraugoties uz kritiķu un auditorijas šķelšanos, filma ir nepārprotami iekļāvusies laikmeta gaisotnē un atkal pievērsusi uzmanību klimata pārmaiņu tēmai.

"Netflix" publicētie skaitļi nepārprotami liecina, ka Dikaprio un Lourensas filma ieņēmusi trešās skatītākās filmas pozīciju (pirmajās 28 dienās), atpaliekot tikai no "Bird Box" un "Red Notice". Lai gan "Netflix" nepublicē ikdienas datus, visticamāk, "Don't Look Up" pavisam drīz pārspēs Sandras Bulokas filmu un drīzumā varētu atņemt šo rekordu Galas Gadotas, Dveina Džonsona un Raiena Reinoldsa filmai "Red Notice".

Ieteikums: pirms ķeries klāt filmai, ieskaties treilerī!

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!