MISC 2.0 - 11142
Foto: Vida Press
Pasaulslavenais amerikāņu apakšveļas zīmols "Victoria's Secret" šogad jūnijā svinēs pastāvēšanas 45. gadadienu. Pērn uzņēmuma vadībā notikušas izmaiņas, taču neviens nav atcēlis ikgadējo Valentīndienas kampaņu.

Pagājušajā gadā zīmols "Victoria's Secret" nolēma pilnībā mainīt mārketinga koncepciju – turpmāk veļu vairs nedemonstrēs supermodeles.

Kļūt par "Victoria's Secret" eņģeli kopš tika uzskatīts par vienu no visaugstākajiem sasniegumiem modeļu biznesā – uzņēmums kopš 1997. gada "piekopa" šo elitāro konceptu savas veļas reklamēšanai, to darot tikai un vienīgi pasaulē visatzītākajām supermodelēm ar ideāliem auguma parametriem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!