MISC 2.0 - 11142
Foto: Vida Press
Pasaulslavenais amerikāņu apakšveļas zīmols "Victoria's Secret" šogad jūnijā svinēs pastāvēšanas 45. gadadienu. Pērn uzņēmuma vadībā notikušas izmaiņas, taču neviens nav atcēlis ikgadējo Valentīndienas kampaņu.

Pagājušajā gadā zīmols "Victoria's Secret" nolēma pilnībā mainīt mārketinga koncepciju – turpmāk veļu vairs nedemonstrēs supermodeles.

Kļūt par "Victoria's Secret" eņģeli kopš tika uzskatīts par vienu no visaugstākajiem sasniegumiem modeļu biznesā – uzņēmums kopš 1997. gada "piekopa" šo elitāro konceptu savas veļas reklamēšanai, to darot tikai un vienīgi pasaulē visatzītākajām supermodelēm ar ideāliem auguma parametriem.

To, ka uzņēmums pieturas pie jaunā koncepta, apliecina zīmola Valentīndienas kampaņa – šogad sievišķīgo veļu demonstrē visdažādākā izmēra un ādas krāsas daiļavas. Modeļu pulkā tikai viena dāma iepriekš bijusi "eņģelis" – 25 gadus vecā Bella Hadida, kura bijusi zīmola vēstnese pēdējo trīs gadu šovos Parīzē, Šanhajā un Ņujorkā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!