Latvijā "NL International" produkciju izplata vairāki tūkstoši sieviešu. Šis Krievijā pirms 20 gadiem dibinātais uzņēmums ir viens no veiksmīgākajiem piemēriem tīkla mārketingā. Tā pamatā ir klasiska piramīdas shēma, kad cilvēki var nopelnīt, tikai iesaistot jaunus un arvien jaunus citus izplatītājus. NL aktīvi reklamējas "Instagram" vietnē, kur piramīdas augšgalā esošās izplatītājas lepojas ar greznu, bagātu dzīvi un ceļojumiem, tā kārdinot piramīdas apakšgalu, galvenokārt jaunās māmiņas.
Katrīne Sauliete un vēl dažas citas šādā veidā tiešām tikušas pie pārticīgas dzīves. Taču bizness kļuvis apdraudēts pēc tam, kad Krievija iebruka Ukrainā. Simtiem brīnumpulverīšu influenceru tas nebija šķērslis pārtraukt reklamēt produkciju, izsaucot sašutumu daudzos viņu sekotājos. Darbu turpina gan Sauliete, gan šova "Ģimene burkā" dalībniece Agrita Bindre-Blumenaua un citas, taču eksprezidenta Valda Zatlera vedekla Ruta (attēlā pa labi) to gan pārtraukusi: "Kamēr ir karš, preces no Krievijas uzņēmumiem nepasūtīšu."