Foto: Kadrs no video

Ar spilgtiem priekšnesumiem un pasaulslavenu sportistu, mūziķu, aktieru un citu zvaigžņu klātbūtni aizvadīta prestižā "Nickelodeon Kids' Choice Awards 2022" ceremonija, kur starp apbalvojumu saņēmējiem atrodams arī Justīnes Martinsones vārds. Jauniešu vidū Latvijā viņa pazīstama kā "TikTok" satura veidotāja @jushkapadrushka.

Starp tādiem pasaulslaveniem vārdiem kā Zendaija, Toms Holands, Skārleta Johansone, Ariana Grande, Eds Šīrans, Billija Ailiša, Džastins Bībers, Adele un citiem apbalvojuma ieguvējiem uzmirdzēja arī Latvijas pārstāve Justīne Martinsone, kura triumfēja kategorijā "Latvijas mīļākais influenceris". Tā bija pirmā reize, kad prestižās ceremonijas vēsturē Latvija kļuvusi par tās sastāvdaļu, papildinot jau ierastās starptautiskās kategorijas.

Justīne Martinsone ir sociālo tīklu zvaigzne, kura pirms gada sāka filmēt video ar dažādām ēdienu receptēm un recenzijām. Viņas video diezgan ātri piesaistīja citu lietotāju interesi un gada laikā sekotāju skaits sasniedza jau teju 60 tūkstošus, no kuriem liela daļa ir arī bērnu un jauniešu auditorija.

"Tas bija neizsakāms gods tikt nominētai "Nickelodeon Kids Choice Awards" kā Latvijas mīļākajam influencerim. Jūtos pagodināta, ka esmu balvas ieguvēja – ēdienu gatavošana man sagādā ļoti lielu prieku. Ļoti novērtēju, ka maniem sekotājiem patīk mans radītais saturs. Vēlos pateikt sirsnīgu paldies "Nickelodeon", "Go3" un saviem atbalstītājiem, kuri par mani balsoja," priecīgo ziņu komentē Justīne Martinsone.

@jushkapadrushka tev labāk zivis vai gaļa garšo? 🤔 #latvija #ediens #recepte ♬ Tom's Diner - AnnenMayKantereit & Giant Rooks
@jushkapadrushka Nobalso par mani Kids Choice Awards, links ir manā profilā ❤️ #latvija #ediens #recepte #makaroni ♬ Be My Lover - La Bouche

No Latvijas apbalvojumam kategorijā "Mīļākais influenceris" bija izvirzīti četri kandidāti. Neskaitot Justīni, uz apbalvojumu kandidēja arī Dārta Dejus, Martins Bergšteins un Airita Kodorāne.

"Nickelodeon" darbojas jau 42 gadus un ir pasaulē populārākais bērnu izklaides zīmols. Tas izveidojis daudzveidīgu, globālu biznesu, izvirzot bērnu intereses pirmajā vietā. Zīmols ietver televīzijas programmu veidošanu un ražošanu ASV un visā pasaulē.
Foto: Publicitātes foto

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!