MISC 2.0 - 13295
Foto: Publicitātes foto
Uzņēmēja, apģērbu veikala "Butterfly" saimniece Elīna Didrihsone pērn influenceru ietekmes indeksā tika atzīta par uzvarētāju kategorijā "Mode un stils". Taču šā gada ietekmes indeksā viņas vārds neparādījās vispār. Portāls "Delfi" skaidroja, kāpēc tā.

Efektīgajai uzņēmējai "Instagram" vietnē seko 95,6 tūkstoši cilvēku, kas ir ievērojams skaitlis – daudz vairāk nekā citiem, kuri šogad infuenceru ietekmes indeksā plūca atzinības laurus.

Kā "Delfi" skaidro indeksa rīkotājs, sabiedrisko attiecību aģentūras "Golin Riga" partneris Arnis Vērzemnieks, Elīnai Didrihsonei šogad neizdevās kvalificēties indeksam. Didrihsone bijis viens no nedaudzajiem izņēmumiem, jo principā indeksēti tiek visi Latvijas digitālā satura autori. Šogad indeksa ietvaros izvērtēti aptuveni 50 000 sociālo mediju satura veidotāju konti, no kuriem 1796 influenceri kvalificējās indeksam.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!