Netflix
Foto: Vida Press

"Netflix" joprojām cieš no akciju krituma, tādēļ analītiķi ir ierosinājuši pievienot reklāmas un ierobežot paroļu kopīgošanu. Taču viens no veidiem, kā "Netflix" var sev palīdzēt, ir sadarboties ar nozari, ar kuru tas kādreiz bijis pretrunā: kinoteātriem, ziņo "CNN Business".

Lai gan "Netflix" ir laidis klajā daudzas filmas kinoteātros, lielākā daļa no tām bijuši mērķtiecīgi ierobežoti. Tā kā straumētājs šobrīd ir lejupslīdē, taču kinoteātri lēnām atgūstas pēc pandēmijas, tagad varētu būt īstais laiks, lai abas puses beidzot apvienotos.

"Netflix" ir vajadzīgas franšīzes, kinoteātriem ir vajadzīgas filmas

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!