MISC 2.0 - 13553
Foto: Publicitātes attēli
Šonedēļ mākslas centra "Zuzeum" telpās pulcējās influenceri, sabiedrisko attiecību un mārketinga nozares pārstāvji un citi lūgtie viesi, lai kokteiļballītē nosvinētu talantu un influenceru menedžmenta aģentūras "Collex" atklāšanu. Tāda veida aģentūra esot pirmā Latvijā, uzsver influeceru eksperts Deniss Ševeļovs.

Jaunās aģentūras kodolu veido Deniss Ševeļovs, viens no zinošākajiem ekspertiem par Latvijas influenceru mārketingu, un Viktorija Cvetkova, kurai ir liela pieredze darbā ar Latvijas radošajām personībām – mūziķiem un modeļiem.

"Influenceri ir svarīga mārketinga sastāvdaļa, viņu nozīme aizvien pieaug. Līdz ar to pieaug arī influenceru atbildība. Sabiedrībai vajag ne tikai glītas bildes, bet arī izglītojošu saturu, influenceriem ir jāmāk veidot video, pārbaudīt faktus un nodrošināt labu reputāciju, tāpēc darbs pie satura veidošanas aizvien pieaug. Mēs kā aģentūra varam ļaut viņiem radoši darboties, pārņemot administratīvos un tehniskos risinājumus, nodrošinot labākus reklāmdevēju nosacījumus, plašāku potenciālo klientu bāzi un sniedzot citus atbalsta pasākumus," par digitālo darboņu ikdienas atvieglošanu saka attīstības direktors Ševeļovs.

"Collex" atklāšanas pasākumā elegantā pasēdēšanā sanāca jau tagad plaši un mazāk plaši zināmi influenceri, piemēram, Signe Meirāne, Ulla Zirne, Laura Saulīte, Kristīne Beitika, Anete Ozoliņa, Egita Bairamova, Jana Medova, Laura Vizla. Tāpat klāt bija arī stilistes Žanna Dubska un Dace Bahmane, aktieris Maksims Busels, vairāki modes žurnālisti, reklāmas jomas pārstāvji un citi ļaudis.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!