Jaunās aģentūras kodolu veido Deniss Ševeļovs, viens no zinošākajiem ekspertiem par Latvijas influenceru mārketingu, un Viktorija Cvetkova, kurai ir liela pieredze darbā ar Latvijas radošajām personībām – mūziķiem un modeļiem.
"Influenceri ir svarīga mārketinga sastāvdaļa, viņu nozīme aizvien pieaug. Līdz ar to pieaug arī influenceru atbildība. Sabiedrībai vajag ne tikai glītas bildes, bet arī izglītojošu saturu, influenceriem ir jāmāk veidot video, pārbaudīt faktus un nodrošināt labu reputāciju, tāpēc darbs pie satura veidošanas aizvien pieaug. Mēs kā aģentūra varam ļaut viņiem radoši darboties, pārņemot administratīvos un tehniskos risinājumus, nodrošinot labākus reklāmdevēju nosacījumus, plašāku potenciālo klientu bāzi un sniedzot citus atbalsta pasākumus," par digitālo darboņu ikdienas atvieglošanu saka attīstības direktors Ševeļovs.