Apģērbu veikala "Butterfly" saimniece un zīmola seja Elīna Didrihsone saņēmusi vēsti no Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) saistībā ar mirkļbirkas #reklāma nelietošanu sociālajā tīklā "Instagram", kurā Didrihsone aktīvi reklamē savas ģimenes biznesu – no ārvalstīm ievestus tekstilizstrādājumus.
Kā "Telegram" kanālā vēsta Didrihsone, PTAC viņai sabojājis 28. jūnija rītu. "Tas ir superstulbi! Tagad man katram savam storijam, kurā ieminos par "Butterfly", ir jāmočī klāt haštags "reklāma"! Tas man liekas ļoti neloģiski, jo manā gadījumā man neviens par to nemaksā, man tas nav uzdāvināts, tas ir pašas nopelnīts," PTAC aizrādījumu saistībā ar reklāmas fakta nenorādīšanu komentē veikala saimniece.
Didrihsone atzīmē, ka gadījumos, kad viņa reklamē pašas biznesu, nevis kāda cita uzņēmuma lietu vai pakalpojumu, norādīt to kā reklāmu neesot loģiski. Tāpat viņa uzskata, ka valsts iestādes ar savām darbībām nomērdē cilvēkos jebkādu vēlmi attīstīt savu biznesu. "Viss tiek nomaksāts tik daudz, ka liekas – ārprāts, kur nu vēl vairāk! –, bet tad tu saņem šādas vēstules, kur tevi grib pa**āzt vēl. Mēs ar to esam saskārušies diezgan daudz – esam norijuši, maksājuši visu, ko valsts grib, bet viņi nenāk pretī," uzņēmējdarbības sūro pusi raksturo influencere.