MISC 2.0 - 14504
Foto: Publicitātes attēli
Šonedēļ Rīgā tika atklāts jauns luksusa zīmolu briļļu veikals – optikas salons. Notikumam par godu veikala saimnieki ciemos aicināja vidējas atpazīstamības kalibra vietējos infuencerus, kuri kamerai pozēja ar dažādām saulesbrillēm uz deguna.

Pats veikals "LVX optika" Rīgas centrā oficiāli atvērts Covid-19 pandēmijas laikā, kas lielas lustes nedrīkstēja rīkot, tāpēc atkāšanas ballīte ar viesiem tika rīkota tikai tagad.

Pasākumu apmeklēja fotogrāfe Vika Anisko, aģentūras "Golin Riga" radošais direktors Dāvis Dāvids Sakne, influenceru aģentūras "Collex" attīstības direktors Deniss Ševeļovs, dziedātāja Tīna Ray, bijusī juriste un modes dāma Liene Stūraine, influenceri Anete Ozoliņa, Laura Saulīte, Andrejs Čistjakovs, Sintija Selicka, Daniels Deksnis un citi.
Vakara gaitā pasākuma viesi ne tikai iepazinās ar zīmolu "Gucci," "Yves Saint Laurent", "Bottega Veneta", "Balenciaga", "Alexander McQueen", "Chloe", "Montblanc" un daudzu citu modes zīmolu jaunākajām kolekcijām un plašo briļļu sortimentu, bet arī piedalījās viktorīnā, kur pārbaudīja savas zināšanas par modes zīmoliem un Baltijā vecākās lēcu laboratorijas attīstības vēsturi. Starp asākajiem prātiem tika izlozētas vērtīgas balvas no luksusa zīmoliem un dāvanu karte 300 eiro vērtībā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!