MISC 2.0 - 15714
Foto: Publicitātes foto

Populārā influencere, apģērbu veikala "Butterfly" saimniece Elīna Didrihsone kļuvusi par dāmu žurnāla "Santa" septembra numura vāka modeli. Intervijā Inetai Meimanei viņa atklāj, kā apradusi ar jauno māmiņas statusu, kā vērtē savu vizuālo tēlu, kā arī vēsta, kur rodas viņas dzinulis tik daudz strādāt un tik ļoti rādīt sevi internetā. Ir tikai viens temats, par ko viņa nevēlas runāt: no kurienes nāk apģērbs, ko tirgo viņas vīram piederošais veikals.

Didrihsone šovasar piedzīvoja milzīgu uzrāvienu sekotāju skaita ziņā – viņas dzemdībām Ventspils slimnīcā "Telegram" kanālā līdzi sekoja 37 000 interesentu, bet "Instagram" sekotāju skaits pieaudzis līdz 108 tūkstošiem. Viņa nenoliedz, ka daudz ir arī tā dēvēto "heiteru", taču pati cer, ka lielākā daļa viņas fanu veikalnieci uzlūko "ar labu aci".

Intervijā "Santai" rosīgā jauniete atklāj, ka pēc dēliņa Džeisona piedzimšanas mātes fails tā īsti viņā vēl nav atvēries. Iespējams, tas notiks brīdī, kad puisēns pirmo reizi pateiks "mamma".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!