MISC 2.0 - 15997
Foto: Kadrs no video

Pārskatāmā nākotnē pie skatītājiem neatgriezīsies daudzu iecienītais kulta grupas "Singapūras satīns" dalībnieka Jāņa Krīvēna autorraidījums "Pāļa bazars", kuru "YouTube" platformā varēja vērot reizi nedēļā kopš 2020. gada pavasara. Pēdējā šova epizode platformā ievietota pirms astoņiem mēnešiem un vairāk arī nebūs, portālam "Delfi" apliecināja Krīvēns.

Sarunu šovs "Pāļa bazars" ar iedzeršanas elementiem daudziem – īpaši pandēmijas mājsēdē – bija izklaidējošs laika kavēklis. Pārraidē šovmenis Jānis Krīvēns ļāvās stiprinātu dzērienu degustācijai kopā ar kādu sabiedrībā zināmu vai tobrīd aktuālu cilvēku. Šova koncepts paredzēja: jo stiprāks alkohols, jo intīmāki kļūst jautājumi.

Kopumā tika nofilmētas 53 epizodes, pēdējā – ar nedzērāju Jāni Šipkēvicu senioru. To noskatījās 34 tūkstoši interesentu, un pēc tam "Pāļa bazars" beidzās.

Sarunā ar "Delfi" Jānis Krīvēns skaidro, ka jauni raidījumi nav plānā nedz šoruden, nedz pārskatāmā nākotnē. Kā izrādās, aptrūkušies gana saistoši viesi, kā arī, viņaprāt, cilvēki nedaudz pagura no šāda formāta interneta raidījumiem.

"Raidījuma formāts sevi izsmēla. Ar pirmo sezonu pārsitu jebkādus sev uzliktos atskaites punktus, un Latvijā ir tā problēma, ka auditorija ir tik liela, cik ir. Jau otrās sezonas vidū bija pagrūti sarunāt viesus un, manuprāt, arī cilvēki kopumā ir mazliet noguruši no "YouTube" sarunu šoviem, ko manīju pēc skatījumu skaita," skaidro Krīvēns, kurš pieļauj iespējamību, ka kādu dienu filmēšanu varētu atsākt, taču noteikti ne tuvākajā laikā.

"Pāļa bazara" profilam "YouTube" vietnē ir gandrīz 30 tūkstošu lojālo sekotāju. Pusotra gada laikā raidījumā piedalījušās dažāda kalibra slavenības – sākot no influencerēm, beidzot ar politiķiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!