Pirmie ieraksti, kuros lietotas mirkļbirkas "bez panikas" un "tikai viens procents", sociālajos tīklos parādījās jau 22. septembrī no influencerēm, kas dzīvo Habarovskā. Vairākām izskatīgām blogerēm pozējot ar kartupeļu kaudzīti, konfekšu paku un kosmētikas krājumiem, tika nodots vēstījums, ka mobilizācijai pakļauts tikai viens procents no kopējā mobilziācijas resursa: viens kartupelis ir tikai viens procents no porcijas, viena mamelāde ir tikai viens procents no paciņas, viena lūpukrāsa uz daudzo produktu fona esot ļoti maz. "Apskatiet foto un izlasiet tekstu," raksta blogeres.
Runa ir par oficiāli nosauktajiem 300 000 vīriešu, kurus Krievija iesauc karošanai Ukrainā, taču medijs "Meduza" vēstīja, ka patiesībā tie var būt vairāk nekā viens miljons cilvēku jebkurā vecumā, ar un bez iepriekšējas militāras pieredzes.