MISC 2.0 - 16477
Foto: F64/DELFI/Privātais arhīvs
Šogad 14. Saeimas vēlēšanās no dažādiem sarakstiem lielajā politikā startēja arī ļaudis, kuri lauvas tiesu popularitātes kaldinājuši sociālajos tīklos. Tā dēvētie digitālā satura autori jeb influenceri šīs platformas izmantoja partiju ideju popularizēšanā, taču panākumi ne visiem ir spoži, dažiem pat ļoti bēdīgi.

Latvijas Blogeru un infuenceru asociācijas dibinātāja Maija Armaņeva startēja no tā sauktās Šlesera partijas jeb "Latvija Pirmajā vietā". Partija gan ir iekļuvusi jaunajā sasaukumā, taču daiļā Maija ne: startējot ar 13. numuru Rīgā par viņu balsis atdeva 27 671 partijas atbalstītājs, Armaņeva saņēma 1923 plusus un 770 svītrojumus. Taču viņa bija visai tuvu tikšanai Saeimā. Pēc balsu apkopošanas Armaņeva saviem faniem vēstīja, ka jūtas gandarīta par rezultātiem un viņai dzīvē sākšoties jauns posms.

Soctīklu spīdeklim Mairim Briedim, kuram ir nudien milzīgs – kopā miljonos mērāms – sekotāju skaits "TikTok", "Instagram" un "Facebook", politiķa karjeras sākums uzskatāms par nokautu. Visupirms viņa pārstāvētā "Saskaņa" pirmo reizi pa ilgiem gadiem Saeimā vispār neiekļuva, bet pats Mairis vēlēšanu naktī kļuva par soctīklos apspriestāko influenceri – viņa teiktais LTV studijā daudziem lika saķert galvu:

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!