Neskatoties uz pārāk vienkāršoto sižetu (vai varbūt tieši tāpēc), "Emīlija Parīzē" iekaroja mūsu sirdis jau no pirmās sezonas. Seriāls ir viegli skatāms un pilnībā pārņemams, pateicoties tā īsajām epizodēm un formātam, kas dažos veidos ir paredzams, bet citos spēj arī pārsteigt. Saskaņā ar "Netflix" datiem, abonenti pirmajās četrās nedēļās kopš seriāla otrās sezonas izlaišanas to kopsummā skatījās 280 miljonus stundu. Tādējādi tas kļuvis par šī straumēšanas pakalpojuma populārāko oriģinālo komēdijseriālu, ziņo "Deadline".
Nu straumēšanas gigants "Netflix" ir dalījies ar jauno trešās sezonas reklāmas rullīti, kas sniedz arī atbildi uz otrās sezonas beigām.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit