Gluži tāpat kā ikvieni svētki ir pelnījuši lielisku dziesmu, tie ir arī pelnījuši 10 apšaubāmas kvalitātes epizodes, kuras tomēr lielākā daļa tāpat noskatīsies mazāk nekā 36 stundu laikā. Ļaudis, "Emīlija Parīzē" ir atgriezusies!

Neskatoties uz pārāk vienkāršoto sižetu (vai varbūt tieši tāpēc), "Emīlija Parīzē" iekaroja mūsu sirdis jau no pirmās sezonas. Seriāls ir viegli skatāms un pilnībā pārņemams, pateicoties tā īsajām epizodēm un formātam, kas dažos veidos ir paredzams, bet citos spēj arī pārsteigt. Saskaņā ar "Netflix" datiem, abonenti pirmajās četrās nedēļās kopš seriāla otrās sezonas izlaišanas to kopsummā skatījās 280 miljonus stundu. Tādējādi tas kļuvis par šī straumēšanas pakalpojuma populārāko oriģinālo komēdijseriālu, ziņo "Deadline".

Nu straumēšanas gigants "Netflix" ir dalījies ar jauno trešās sezonas reklāmas rullīti, kas sniedz arī atbildi uz otrās sezonas beigām.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!