Nacionālā teātra kafejnīcās rosās "Cafe Opera" – tas pats uzņēmums, kas darbojas arī Operas namā. Tā izpilddirektore Elīna Dankfelde portālam "Delfi" skaidro, ka gadījums ar "zeķūdeni" bijis cilvēcisks pārpratums, darbinieces kļūda, kas radusies tāpēc, ka īsā laikā jāpaspēj apkalpot daudz cilvēku.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Loading...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit