"Gadu no gada aktīvi sekoju līdzi Ziemassvētku filmu repertuāram. Dodu jaunajām filmām iespēju, taču reti kādai izdodas radīt manī to siltuma sajūtu, ko meklēju šajā laikā. Bet ir filmas, kuras skatoties, es zinu, man būs silti un garantētā svētku sajūta būs noķerta. Trīs filmas, bez kurām neiztiek mans svētku laiks, ir "Ziemassvētku jampadracis", "Elfs" un "Cietais rieksts," uzsver TV un radio raidījumu vadītājs Oskars Lepers.
"Ziemassvētku jampadracis" (1993. gada filma)
"Esmu pārliecināts, ka nevienu nesadusmošu sakot, ka trīs lietas, bez kurām nevar iztikt Jāņos ir siers, alus un Mirttante televizora ekrānā. Arī Ziemas saulgriežiem mums ir sava kino klasika, kuru, iespējams, nepelnīti aizēnojis ikgadējais filmu "Viens pats mājās" maratons. Vara Braslas režisētā filma ik gadu man atgādina, cik svarīgi Ziemassvētkus pavadīt ģimenes lokā un, lai arī kādas neražas mūs piemeklētu, tās vienmēr var atrisināt, stāvot apkārt klavierēm un kopīgi uzdziedot," pārdomās dalās Oskars Lepers.
"Elfs" (2003. gada filma)
"Cietais rieksts" (1988. gada filma)
Ja ir kāda lieta, ko interneta lietotāji prot visaugstākajā līmenī, tad tā ir spēja uzsākt nevienam nevajadzīgas diskusijas. Oskars atzīst, ka reizēm tajās labprāt iesaistās. Diskutējot, vai "Cietais rieksts" ir Ziemassvētku filmu, viņš atzīst: "Es ar abām kājām pārliecinoši nostājos tajā pusē, kas skaļi saka – jā! Un man piekrīt arī filmas scenārija autors Stīvens E. de Souza. Neskaidrību atspēkošanai pietiek ar diviem argumentiem – filmas notikumi norisinās Ziemassvētku laikā un Ziemassvētki ir brīnumu laiks. Tāpēc, kas gan var būt vēl brīnumaināks, kā Brūsa Vilisa atveidotā filmas varoņa Džona Makleina uzvara pār Hansu Grūberu."
"Samsung Electronics Baltics" veiktās apaujas dati atklāj, ka Latvijas iedzīvotāji straumēšanas platformās patērē dažādu saturu – 92% dod priekšroku filmām, 79% seriāliem, bet 48% izvēlas skatīties koncertus.
Tiešsaistes aptauju veica "Samsung Electronics Baltics" 2022.gada jūlijā sadarbībā ar mediju aģentūru "Starcom". Aptaujā Latvijā piedalījās 300 respondentu.