MISC 2.0 - 18137
Foto: AFP/Scanpix/LETA
Jaunākās aptaujas rāda, ka britu vidū jau 64% cilvēku princis Harijs izsauc drīzāk negatīvas nekā pozitīvas emocijas. Tikai 26% Lielbritānijas iedzīvotāju viņu redz gaišās krāsās, raksta "Bloomberg". Šādi dati ir viņa un Meganas Mārklas publicitātes kampaņas rezultāts.

"Paliek viens liels jautājums – un ko tagad?" – tā par prinča Harija izdotajiem memuāriem "Spare" ("Noraidītais") retoriski vaicā medijs "Page Six".

Lai gan Harijs par darījumu ar izdevniecību "Penguin Random House" saņēmis apmēram 20 miljonus dolāru un vēl vairāk iekasējis par "Netflix" dokumentālo seriālu, plašā publicitāte nav pozitīvi atsaukusies uz viņa tagadni un nākotni. Nu jau pat Amerikā domājot, ko ar šo pārīti tālāk darīt.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!