Ar otro sezonu TV ekrānos jau drīzumā atgriezīsies iepazīšanās šovs "Mīla kemperī". Arī šosezon seši puiši un piecas meitenes dosies ceļojumā ar kemperiem, pa ceļam pūloties nodibināt dažādu gradāciju romantiskas attiecības. Šova veidotājs sola, ka gaidāms īpaši saturīgs šovs.
Šovu uzsāks 11 dalībnieki – seši puiši un piecas meitenes. Starp viņiem ir arī jau plašākai publikai zināmais mūziķis Mārtiņš Grunte un pašmāju erotiskākā legālā "Instagram" satura autore, influencere Jana Bruka.
Jana līdz šim uz iepazīšanās šoviem skatījusies ar interesi, bet nepiedalījās. Kad šova veidotāji nesen piedāvāja šādu iespēju, atbilde nebija ilgi jāgaida.
Šova dalībnieki dosies pāri visai Eiropai uz Grieķiju. Dalībnieku galvenais uzdevums ir izveidot pārus un iemīlēties. Tie, kuriem tas neizdosies, tiks sūtīti mājās un viņu vietā ieradīsies jauni dalībnieki. Ceļš līdz Grieķijai ir tāls, un tā laikā mīlestības alkstošie dalībnieki piedzīvos gan priecīgus, gan nepatīkamus izaicinājumus, kas ļaus skatītājiem un arī pašiem dalībniekiem saprast, cik saderīgi ir pāri, cik patiesas ir viņu jūtas. Bet beigās pāriem ir jāizvēlas: viņi izvēlas viens otru vai tomēr naudu?
Šova producents Dāvis Valdnieks garantē, ka šādu sezonu skatītāji nebūs gaidījuši. "Esam pārliecināti, ka šis būs Latvijā vēl nebijis iepazīšanās šovs. Tur būs viss – iepazīšanās, flirts, iemīlēšanās, skūpsti, sekss, strīdi, greizsirdība, negaidītas pāru maiņas, nemitīgi pārsteigumi – gan saistīti ar dalībnieku mīlas dzīvi, gan tālo ceļojumu. Un tas viss tik īsti, ka grūti noticēt," sola Valdnieks.
Turklāt šova aizkadra tekstu ierunās Intars Busulis. Jaunās sērijas ēterā būs no 9. februāra "STV Pirmā!" un izklaides platformā TetTV+.