Influencēšana – darbs vai izprieca?
Vai influencera dzīve ir nebeidzama ballīte? "Manā pieredzē – tā arī ir. Gan bezmaksas produkti, gan ielūgumi ieripo vairāk, nekā es zinu, ko ar tiem iesākt, bet vai tas paskaidro jautājumu, ko nozīmē būt influencerim? Es teiktu, ka nē. Tas drīzāk parāda to, kuras kompānijas seko līdzi mārketinga tendencēm un kurām kompānijām ir budžets, aktuāla kampaņa vai izmisums pareklamēties," saka influencere Beta Beidz, kurai ir 32 000 sekotāju "Instagram" un vairāk nekā 21 000 sekotāju "YouTube". Viņa gan uzsver – tā ir viņas individuālā pieredze, influencēšanas metodēm un apjomiem limitu nav.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit