Beta Beidz Beāte Bērziņa - 2
Foto: Publicitātes foto
Bezmaksas produkti no luksusa zīmoliem, ielūgumi uz stilīgiem pasākumiem, daudz naudas, sociālo tīklu lietotāju apbrīna un reizēm kāda video publicēšana – tieši tā vairumam cilvēku no malas izskatās influencera darbs. Kā tad ir īstenībā? Ko nozīmē būt influencerim? Vai tas vispār ir darbs, vai drīzāk tomēr izklaide? Kāpēc visiem tas neizdodas? Komentē Beāte Bērziņa, kura soctīklos labāk pazīstama kā Beta Beidz.

Influencēšana – darbs vai izprieca?

Vai influencera dzīve ir nebeidzama ballīte? "Manā pieredzē – tā arī ir. Gan bezmaksas produkti, gan ielūgumi ieripo vairāk, nekā es zinu, ko ar tiem iesākt, bet vai tas paskaidro jautājumu, ko nozīmē būt influencerim? Es teiktu, ka nē. Tas drīzāk parāda to, kuras kompānijas seko līdzi mārketinga tendencēm un kurām kompānijām ir budžets, aktuāla kampaņa vai izmisums pareklamēties," saka influencere Beta Beidz, kurai ir 32 000 sekotāju "Instagram" un vairāk nekā 21 000 sekotāju "YouTube". Viņa gan uzsver – tā ir viņas individuālā pieredze, influencēšanas metodēm un apjomiem limitu nav.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!