Publiskojot sava apģērbu veikala atlaižu akcijas rullīti, Elīna un Nauris Didrihsoni šoreiz izdomāja kā rekvizītu izmantot iepirkuma ratiņus. Tie tika paņemti no veikala "Depo", un reklāmas gatavošanas īsajos video Didrihsons vēstīja, ka "Depiņš izručīja", proti, atļāva paņemt vairāk nekā 100 eiro vērtos ratiņus.
Daudzi Didrihsona sekotāji tam nenoticēja un pauda pārliecību, ka puisis ratiņus vienkārši nozadzis lielveikalam. Tas gan būtu pretrunā Bībeles baušļiem, kam cieši seko populārais pāris, proti, viens no baušļiem paģēr "tev nebūs zagt".
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit