MISC 2.0 - 19476
Foto: Kadrs no video
Elīnas un Naura Didrihsonu uzcītīgie sekotāji "Instagram" platformā šonedēļ uzrīkoja pamatīgu ņemtni par... metāla iepirkumu ratiņiem, kuros uzņēmējs iekāpa un lustējās, lai reklamētu sava rūpala atlaižu akciju. Ratiņi tika paņemti no lielveikala "Depo", kas daudzos radījis pārliecību, ka Didrihsons tos nozadzis.

Publiskojot sava apģērbu veikala atlaižu akcijas rullīti, Elīna un Nauris Didrihsoni šoreiz izdomāja kā rekvizītu izmantot iepirkuma ratiņus. Tie tika paņemti no veikala "Depo", un reklāmas gatavošanas īsajos video Didrihsons vēstīja, ka "Depiņš izručīja", proti, atļāva paņemt vairāk nekā 100 eiro vērtos ratiņus.

Daudzi Didrihsona sekotāji tam nenoticēja un pauda pārliecību, ka puisis ratiņus vienkārši nozadzis lielveikalam. Tas gan būtu pretrunā Bībeles baušļiem, kam cieši seko populārais pāris, proti, viens no baušļiem paģēr "tev nebūs zagt".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!