Sociālo mediju stratēģei Laurai Hiraganai pašai "Instagram" vietnē seko 18 000 interesentu un viņa atzīst, ka savulaik nopirkusi sev 2000 viltus sekotāju, lai sasniegtu tobrīd kārotos 10 000. "Pēc tam ilgi nācās reabilitēt savu profilu," par skādi, ko nodara neaktīvi viltus sekotāji, saka viņa.
Viņa veikusi nelielu pētījumu par dažām pašmāju skaistulēm, kuras lepojas ar milzīgu sekotāju skaitu. Hiragana izmantojusi visiem pieejamus datu rīkus, kā galveno lietojot maksas analītiķi, jo "no internetā pieejamajiem bezmaksas rīkiem nav nekādas jēgas". Jauniete izpētījusi vairāku influenceru publikācijas pēdējā gada laikā un secinājumi ir skarbi: aplūkoto influenceru ietekme ir ļoti tāla no tās, kādu viņas vēlētos.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit