MISC 2.0 - 19857
Foto: Privātais arhīvs/Publicitātes foto/DELFI
"Kļūt slavenam nav grūti, taču cilvēki tiek muļķoti ar to, ka šīm influencerēm ir liela popularitāte, atbalsts un ietekme," portālam "Delfi" saka jaunā sociālo mediju stratēģe Laura Hiragana. Viņa "Twitter" platformā, vieglā valodā operējot ar datiem, parāda, ka daudzas pašmāju influenceres māna sevi un citus, proti, viņu ietekme nav neko liela. Pirmā pazīme – pie bildītēm paslēpts "like" skaits.

Sociālo mediju stratēģei Laurai Hiraganai pašai "Instagram" vietnē seko 18 000 interesentu un viņa atzīst, ka savulaik nopirkusi sev 2000 viltus sekotāju, lai sasniegtu tobrīd kārotos 10 000. "Pēc tam ilgi nācās reabilitēt savu profilu," par skādi, ko nodara neaktīvi viltus sekotāji, saka viņa.

Viņa veikusi nelielu pētījumu par dažām pašmāju skaistulēm, kuras lepojas ar milzīgu sekotāju skaitu. Hiragana izmantojusi visiem pieejamus datu rīkus, kā galveno lietojot maksas analītiķi, jo "no internetā pieejamajiem bezmaksas rīkiem nav nekādas jēgas". Jauniete izpētījusi vairāku influenceru publikācijas pēdējā gada laikā un secinājumi ir skarbi: aplūkoto influenceru ietekme ir ļoti tāla no tās, kādu viņas vēlētos.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!