Bijusī aktrise, tagad garīguma influencere un uzņēmēja Agnese Zeltiņa pagājušajā nedēļā paziņoja par sava rotu biznesa slēgšanu – veikaliņš "Soulstones" darbosies līdz maija vidum, un tad viss. "Instagram" tiešraidē Zeltiņa skaidroja iemeslus lēmumam slēgt, kā viņa pati stāsta, komerciāli visai veiksmīgo rūpalu.
Lēmumu par veikala aizvēršanu viņa pieņēmusi pēc apmēram deviņu gadu darba rotu biznesā. Lēmuma pamatā neesot bijusi ilgstoša nerentabilitāte, bet gan tas, ka latvietes nav bijušas naskas pircējas drosmīgām idejām, proti, veikala pastāvēšanas laikā visejošākās preces bijušas vienkāršas rotas – kāda bumbiņa un aizdarīte.
"Es visu daudzos gadus saskāros ar to, ka drosmīgās idejas ir pārāk spilgtas manām klientēm Latvijā," saka Zeltiņa un piebilst, ka, piemēram, ādas čokerus ar akmeņiem no kolekcijas "Tanzānija" izdevies pārdot pavisam maz, lai gan pati Zeltiņa šos darbus ļoti augstu vērtējusi un bija paguvusi uztaisīt jau četras jaunas kolekcijas, taču jaunumi klientēm nav bijuši vajadzīgi. "Es vairs nespēju desmit gadus vērt aproces, aproces, aproces," viņa sūkstās.