MISC 2.0 - 21443
Foto: Publicitātes foto
Vairāki desmiti pašmāju influenceru un jauno interneta zvaigznīšu trešdienas vakarā šturmēja tirdzniecības centru "Olimpia", kura pirmajā stāvā atklāts sevišķi liels kosmētikas veikals "Tradehouse". Jaunais veikals sola piedāvāt arī tādus zīmolus, kas citviet galvaspilsētā nav atrodami.
Uz veikala atklāšanas pasākumu bija sanākuši gan skaistumkopšanas nozares profesionāļi un speciālisti, gan ielūgumus saņēmušās "Instagram" un "TikTok" influenceres. Veikalā paviesojās dažāda kaluma digitālā satura autores, tostarp tādas, kuras gozējas ietekmīgāko influenceru topā.

Jaunais veikals atvērts lielveikalā "Olimpia" un aizņem tur 1200 kvadrātmetru plašu telpu. „Tradehouse" ir viens no vadošajem kosmētikas produktu importētājs un izplatītājs Igaunijā ar centrālo biroju Tallinā. Uzņēmums tika izveidots 2002. gadā un kopš tā laika ir izaudzis par pazīstamu un ietekmīgu zīmolu reģionā. Nu šī uzņēmuma tirgoto produkciju var nopirkt arī Rīgā, turklāt paralēli darbu sākusi arī veikala mājaslapa.

Kā stāsta "Tradehouse" reģionālā vadītāja Inese Ušpele, piedāvājumā ir vairāk nekā 800 zīmolu skaistumkopšanas produkti, kas ietver līdzekļus ādas un matu kopšanai, skaistumkopšanai un veselībai. „Tradehouse" sortimentā ir iekļauts arī plašs Latvijā ražotas kosmētikas zīmolu klāsts.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!