Šis skaitlis iegūts, apkopojot 38 sabiedrisko raidorganizāciju datus.
Līdz ar to auditorija bijusi par vienu miljonu lielāka nekā pagājušajā gadā.
Savukārt "Eirovīzijas" dziesmu konkursa video sociālajos kanālos "TikTok", "Twitter", "Instagram" un "Facebook" konkursa laikā skatīti gandrīz 540 miljonus reižu jeb gandrīz divreiz vairāk nekā pagājušajā gadā.
Jau ziņots, ka konkursa pusfināli un fināls šogad notika Liverpūlē. Lai gan atbilstoši noteikumiem tiem jānotiek iepriekšējā gada uzvarētājvalstī, pagājušajā gadā uzvarēja Ukraina un tur notiekošā kara dēļ EBU nolēma pusfinālus un finālu rīkot Lielbritānijā, kas ieguva otro vietu.
Šogad finālā uzvarēja Zviedrijas pārstāve Lorēna ar dziesmu "Tattoo", bet Latvijas pārstāvji - grupa "Sudden Lights" ar dziesmu "Aijā" - finālā neiekļuva.