Vai šis ir sākums jaunai tendencei? Pēc tam, kad Toms Krūzs sociālajos tīklos popularizēja trīs vasaras gaidītākās filmas, kas nav viņa paša veidotas, šī savstarpējās reklāmas stratēģija ieinteresējusi arī citus filmu veidotājus un zvaigznes. Piemēram, Grēta Gerviga un Margo Robija sekojusi šim piemēram!
Sociālajos tīklos "Twitter" un "Instagram" Robija un Gerviga publicēja trīs attēlus, kuros viņas redzamas, stāvot pie filmu reklāmas plakātiem un rokās turot kino biļetes. Viņu izvēle ir šāda: "Neiespējamā misija: Atmaksa. Pirmā daļa" ("Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One"), "Indiana Džonss un Likteņa rats" ("Indiana Jones and the Dial of Destiny") un "Openheimers" ("Oppenheimer").
Attēlu papildina ieraksts: "Misija: akceptēta!", kas ir atsauce uz iepriekšējo Krūza ierakstu, kurā viņš aicināja fanus doties uz lielajām vasaras filmām, tostarp uz "Neiespējamā misija: Atmaksa. Pirmā daļa".
Krūza ierakstā pats aktieris un arī režisors Kristofers Makkvairijs reklamēja "Indianas Džonsa" 5. daļas filmu, "Openheimeru" un "Bārbijas" filmu. Jautājums un interese, vai šo filmu zvaigznes, piemēram, Harisons Fords sekos viņa piemēram? Tas vēl nav zināms! Bet roku turam uz pulsa!
Kas veicinājis šo savstarpējo reklāmas bumu? Ņemot vērā to, ka filmas "Zirnekļcilvēks: Pāri Zirnekļpasaulei" ("Spider-Man: Across the Spider-Verse") rezultāti šovasar bijuši ļoti bēdīgi, citām filmām ir svarīgi piesaistīt skatītājus.
Skaidrs ir tas, ka filmu veidotāju un aktieru savstarpējā reklāma kļūst aizvien nozīmīgāka kino industrijā. Izmantojot sociālos medijus, viņi var sasniegt plašāku auditoriju un radīt interesi par vairākām filmām vienlaikus. Šī stratēģija ne tikai dod labumu iesaistītajām filmām, bet arī stiprina vispārējo kinofilmu skatīšanās pieredzi faniem.
Paredzams, ka savstarpējā Toma Krūza, Grētas Gervigas, Margo Robijas un citu filmu veidotāju un zvaigžņu savstarpējā reklāma pozitīvi ietekmēs šo vasaras filmu kases ieņēmumus.