Kinolente - 787
Foto: Vida Press

Vai šis ir sākums jaunai tendencei? Pēc tam, kad Toms Krūzs sociālajos tīklos popularizēja trīs vasaras gaidītākās filmas, kas nav viņa paša veidotas, šī savstarpējās reklāmas stratēģija ieinteresējusi arī citus filmu veidotājus un zvaigznes. Piemēram, Grēta Gerviga un Margo Robija sekojusi šim piemēram!

Sociālajos tīklos "Twitter" un "Instagram" Robija un Gerviga publicēja trīs attēlus, kuros viņas redzamas, stāvot pie filmu reklāmas plakātiem un rokās turot kino biļetes. Viņu izvēle ir šāda: "Neiespējamā misija: Atmaksa. Pirmā daļa" ("Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One"), "Indiana Džonss un Likteņa rats" ("Indiana Jones and the Dial of Destiny") un "Openheimers" ("Oppenheimer").

Attēlu papildina ieraksts: "Misija: akceptēta!", kas ir atsauce uz iepriekšējo Krūza ierakstu, kurā viņš aicināja fanus doties uz lielajām vasaras filmām, tostarp uz "Neiespējamā misija: Atmaksa. Pirmā daļa".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!