Iznācis gaidāmās šausmu filmas "Dārgais Deivids" ("Dear Deivid") pirmais reklāmas rullītis, ziņo "Movie Web". Šausmu filma ir ilgi gaidīta adaptācija virālam "Twitter" ierakstam, ko izveidojis Amerikas interneta medija "BuzzFeed" autors Ādams Eliss. Savā "Twitter" kontā viņš dokumentēja pieredzi, izjūtot bailes par to, ka viņu vajā kāds zēna spoks.

Uz lielajiem ekrāniem drīzumā tiks parādīts jauna veida šausmu stāsts. Lai gan pieņemts domāt, ka spoki parādās vietās, ar kurām vēsturiski saistīts to gars, "Dārgais Deivids" filmā rēgs pielāgojies mūsdienu pasaulei un izmanto modernās tehnoloģijas, lai spīdzinātu savu upuri, vēstīts "Collider".

Šausmu filma skatītājiem priekšdienās liks divreiz padomāt, pirms sociālajos medijos iesaistīties komunikācijā ar nezināmiem kontiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!