Pirms sešiem gadiem par efektīgo Betiju Valrosu runāja visā Rīgā un Jūrmalā – te viņa atļāvās novietot savu "Aston Martin" pie Brīvības pieminekļa, te pa Jūrmalu traucās ar "Lamborghini", te piepeši kļuva par Latvijā unikāla dzeltenas krāsas "Ferrari" īpašnieci. Tagad viņa brauc ar "Bentley", bet stāsts, kā viņa pie tā tikusi, ir šķērms. Publiski demonstrētai glamūrīgai dzīvei aizkulisēs palikušas baisas privātās dzīves fineses.
Leģendārā kluba "Essential" apmeklētāji noteikti atceras turienes pastāvīgo viešņu – kad Betija Markopa bija tikko sasniegusi pilngadību, viņa metās iekarot Rīgu. Vēlāk Betijas ceļi aizvijās uz ārzemēm, kur saskaņā ar neoficiālu informāciju, viņa strādājusi par viesmīli. Tieši emigrācijā latviešu meitene satika savu lielo mīlestību – par viņu 20 gadus vecāko somu Kari Valrosu, kurš latvietei parādīja pavisam citādāku dzīves līmeni.
Pats Varloss sevi sauc par dzīvesstila rallija "Gumball 3000" šoferi un naudu pelna dažādos ar kriptovalūtu saistītos biznesos; savulaik soms aktīvi reklamēja piramīdas shēmu uzņēmējdarbību. Kad "Delfi" vēstīja par kolorītā soma apšaubāmo biznesu, vīrietis pat centās panākt, lai šie raksti no interneta pazūd. Dārgas automašīnas ir viņa kaislība un šķietams statusa rādītājs, un tajās vislabāk izskatījās tieši latviete Betija – viņas vadītos dārgos auto bieži varēja manīt Rīgas ielās, un vienaldzīgo nebija.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv