MISC 2.0 - 28183
Foto: Publicitātes foto

Realitātes šovu zvaigznes ambīcijām pat debesis nav robeža. Pērn noslēgusi līgumu ar NBA un kļuvusi par oficiālo veļas sponsori, sava zīmola "Skims" portfolio ierakstījusi A klases slavenību, mūziķu Nellijas Furtado un Cardi B, aktrises Kimas Ketrelas vārdus un tagad ir pienākusi kārta Lanai Del Rejai.

18. janvārī 38 gadus vecā mūziķe tika prezentēta kā "Skims" Valentīna dienas kolekcijas reklāmas kampaņas seja. "Esmu "Skims" fane jau no pirmajām dienām, tāpēc man dalība Valentīna dienas kampaņā šķita aizraujoša. Kolekcija ir skaista un sapņaina, sadarbība ar fotogrāfi Nadju Lī Koenu – jautra. Ceru, ka jums tā patiks tikpat ļoti kā man pašai," preses materiālos jūsmo Lana Del Reja.

View this post on Instagram

A post shared by SKIMS (@skims)

Kolekcijas lietas iegādei būs pieejamas no 23. janvāra, tās variēsies cenās no 16 līdz 124 eiro. Kā tiek reklamēts, pieejamas nebūs vien Lanas reklamētās preces: "Piedāvājumā būs vairāk nekā 29 komplekti ierobežotā tirāžā. Intīmi, miegam, atpūtai un citām aktivitātēm paredzēti, un piemēroti visdažādākajiem ķermeņu tipiem."

View this post on Instagram

A post shared by SKIMS (@skims)

Šī reklāmas kampaņa iemieso to pašu, ko mūziķe – seno Holivudu, vintāžas "americana" garu. Kā gotiska līgava, tērpusies melnā lencīšu kleitā un ar mežģīņu plīvuru matos. Vai zilā bodijā un iesēdusies pārlielā sirds formas šokolāžu kastē, kur vieta ir gan ķermenim, gan seksuālajai enerģijai.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!