Foto: Publicitātes foto

Šogad aprit 20 gadi kopš H&M slavenās sadarbības ar luksusa zīmoliem un dizaineriem – iniciatīvas, kas būtiski mainīja mūsdienu modes ainavu. Lai atzīmētu šo īpašo notikumu, H&M atkārtoti atgriežas pie savām leģendārajām un iemīļotajām sadarbības kolekcijām, piedāvājot īpašu iepriekš lietotu preču klāstu.  

H&M savu pirmo dizaineru kolekciju kopā ar Karlu Lāgerfeldu, toreizējo "Chanel" radošo direktoru, laida klajā 2004. gadā. Šī iniciatīva izraisīja apvērsumu modes industrijā, padarot pieejamus pasaules izcilāko dizaineru un zīmolu darbus, paplašinot dažu izcilāko modes radītāju redzamību un nostiprinot principu, ka lielisks dizains ir svarīgāks par cenu. Katra sadarbība ir bijusi unikāla, atbilstot viesdizainera vērtībām un principiem.

"Mūsu mērķis bija iepazīstināt patērētājus ar modes pasauli, vienlaikus parādot mūsu saikni ar spēcīgu, pārdomātu un oriģinālu dizainu. Tas sasaucas ar H&M pamatprincipiem: kvalitātei un radošumam jābūt pieejamam ikvienam," saka Anna Sofija Johansone, H&M radošā padomniece.

Tagad modes mīļotājiem ir otra iespēja iegādāties ikoniskus šo laikmetu noteicošo un atzīto sadarbību darbus, izmantojot H&M iniciatīvu. Šīs preces tika iegūtas, sadarbojoties ar tiešsaistes lietoto preču tirgotāju "Sellpy" un pasaules lietoto preču mazumtirgotājiem. Otrās dzīves piešķiršana iepriekš lietotiem apģērbiem ir daļa no H&M apņemšanās virzīties uz cirkulāru modes ekonomiku, izmantojot inovatīvus un ilgtspējīgus risinājumus mūsu klientiem.

"Strādājot ar jau iepriekš iemīļotiem tērpiem, mēs varam atgriezt šīs kolekcijas modes faniem, sniedzot viņiem iespēju atkal un atkal iemīlēt šīs kolekcijas, vienlaikus iepazīstinot jauno paaudzi ar ikoniskiem H&M un pasaules labāko dizaina talantu modes momentiem," saka Jergens Andersons, H&M radošais direktors.

Ekskluzīvajā izlasē ir tērpi no dažādiem H&M viesdizaineriem – no "Viktor&Rolf" līdz "Versace", no "Marni" līdz "Moschino", no "Stella McCartney" līdz "Sonia Rykiel". Iepriekš iemīļotie modeļi tiks laisti klajā septiņos veikalos visā pasaulē un tiešsaistē. Katra veikala aktivācija būs īpaša pieredze, kas kolekcijas atdzīvinās jaunā veidā.

1. daļa: Francija – Parīze, Lafayette, ceturtdiena, 24. oktobris. 

2. daļa: Lielbritānija – Londona, Regent Street, piektdiena, 25. oktobris. 

3. daļa: Itālija – Milāna, Duomo, sestdiena, 26. oktobris  .

4. daļa: Amerikas Savienotās Valstis – Ņujorka, Soho, svētdiena, 27. decembris.

5. daļa: Spānija – Barselona, Paseo de Gracia, pirmdiena, 28. oktobris. 

6. daļa: Zviedrija – Stokholma, Götgatan un Drottninggatan, otrdiena, 29. oktobris

7. daļa: Vācija – Berlīne, Mitte, trešdiena, 30. oktobris 

8. daļa: Tiešsaistē – SELLPY.com, ceturtdiena, 31. oktobris   

Atkārtoti izlaistajā projektā piedalās šādi dizaineri: "Karl Lagerfeld" (2004), "Stella McCartney" (2005), "Viktor& Rolf" (2006), "Roberto Cavalli" (2007), "Comme des Garçons by Rei Kawakubo" (2008), "Matthew Williamson" (2009), "Jimmy Choo" (2009), "Sonia Rykiel" (2010), "Lanvin" (2010), "Versace" (2011), "Marni" (2012. gada pavasaris), "Maison Martin Margiela" (2012. gada rudens), "Isabel Marant" (2013), "Alexander Wang" (2014), "Balmain" (2015), "KENZO" (2016), "Erdem" (2017), "Moschino" (2018), "Giambattista Valli" (2019), "Simone Rocha" (2021), "Toga Archives" (2021), "Mugler" (2023. gada pavasaris), "Rabanne" (2023. gada rudens). Šeit tie ir uzskaitīti hronoloģiskā secībā, sākot ar pirmo sadarbību 2004. gadā un beidzot ar jaunāko.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!