Vūpija Goldberga
Foto: Publicitātes foto

Aktrise, dziedātāja un producente Vūpija Goldberga ir kļuvusi par Parīzes zīmola "Ami" 2024. gada rudens/ziemas reklāmas kampaņas modeli.

Oskara balvas ieguvēja Vūpija Goldberga piedalījusies melnbaltā fotosesijā Ņujorkā, ko veidojis fotogrāfs Rahims Fortūns. Kā norādīts preses paziņojumā, attēlos atklāta viņas būtība – "lipīgs" smaids, harizma un maigs skatiens. Vūpija pozē sezonas aktuālākajos tērpos, tostarp svītrainā kostīmā, kašmira mētelī, kreklā ar šalles apkakli un elegantās melnās saulesbrillēs.

Zīmols "Ami", kas tulkojumā no franču valodas nozīmē "draugs" un veido vārdu spēli no zīmola radošā direktora Aleksandra Matiusi iniciāļiem, dibināts 2011. gadā Parīzē. Tā kolekcijas iedvesmojas no Parīzes modes un pilsētas šarma.

"Zīmols "Ami" kopš tā dibināšanas strādā pie tā, lai radītu visprecīzāko, visaptverošāko un praktiskāko vīriešu un sieviešu garderobi, kas apvieno draudzīgu pieeju greznībai ar Francijas galvaspilsētas eleganci, izsmalcinātību un vienkāršību", teikts preses paziņojumā.

Vūpija Goldberga, kura saņēmusi ceturtdaļu no izklaides industrijas prestižākajām balvām – "Emmy", "Grammy", Oskaru un "Tony", tagad var gaidīt balvas arī par modeles lomu. Savā "Instagram" profilā viņa dalījās ar fotosesijas kadriem, pievienojot komentāru: "Nesen izmēģināju kaut ko jaunu un kopā ar "Ami" uzņēmu šo kampaņu. Tas bija jautri."

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!