Mēnesi vecā puisēna Dominika mamma, skaistumkaraliene un šova Latvijas princese otrās sezonas fināliste Sanita Kubliņa (attēlā) piedzīvojusi patiesi pazemojošu situāciju, vēloties noskaidrot, kāpēc nedarbojas viņas krūts piena atslaukšanas pumpītis, bet uzņēmīgā sieviete gatava cīnīties par taisnību visu jauno mammu vārdā.
"Mīļās, jaukās jaunās māmiņas, neiesaku pirkt Philips Avent piena pumpīti. Velti izmesta nauda vējā. Nopirku un man likās, ka tā ir laba firma, taču tas nedarbojas - to var apstiprināt vairākas jaunās māmiņas," ar izklaides portāla Mango starpniecību jaunās mammas informē Sanita.
Simpātiskā māmiņa veltīgi vairākkārt mēģinājusi atslaukt ar to krūts pieniņu, ko dot dēliņam, bet tas nav izdevies. Lai būtu droša, ka vaina patiešām ir pumpītī, Sanita lūgusi citas jaunās māmiņas to izmēģināt, un rezultāts bijis tāds pats - ne piles piena.
"Šāda veida pumpītis var radīt kompleksus daudzām jaunajām mammām, jo viņas to iegādājas un, redzot, ka pienu nav iespējams atslaukt, var padomāt, ka viņām pietrūkst pieniņa. Man pašai piena netrūkst - varu to atslaukt pat ar roku, tāpēc ir pilnībā neizprotami - kā tas var būt, ka piens pats tek laukā, bet ar pumpīti - ne piles," sašutusi ir Sanita.
Tagad viņa iegādājusies citu piena pumpēšanas iekārtu, ar kuru piecu minūšu laikā iespējams atslaukt 50 mililitrus bērniņam tik svarīgā uztura produkta, un iesaka arī citām meitenēm izvēlēties citu firmu aparātus.
Viņa vīlusies gan veikalā, kurā pumpītis iegādāts, gan izplatītājos. No Philips pārstāvjiem viņa vispār saņēmusi piedāvājumu, kas izklausās pēc ņirgāšanas par jauno mammu - lai secinātu, ka pumpītis nedarbojas, viņiem vajagot to redzēt dzīvē.
"Ko tad viņi iedomājas - ka es viņu klātbūtnē izvilkšu krūti un atslaukšu pienu? Tas tomēr ir intīms process! Manuprāt, tā ir ņirgāšanās par cilvēku - kā var pateikt jaunajai mammai, ka publiski jāpieliek pumpītis pie krūts un jāparāda, ka tas nedarbojas, lai viņi tiešām noticētu?" neizpratnē ir Sanita.
Jaunā māmiņa apņēmusies cīnīties par savām un visu mammu tiesībām, tāpēc vērsusies pat Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, lai pierādītu savu taisnību.
"Es taču nenopirku to pumpīti tāpēc, lai turētu sekcijā! Uzskatu, ka situācija ir jārisina, pretējā gadījumā var notikt tā, ka kāda mamma iegādājas šādu nekvalitatīvu pumpīti un krīt depresijā par to, ka viņai nav piena," cīnīties gatava jaunā mamma.