Vietnē "X" izvērtusies ažiotāža par "Rīgas satiksmes" (RS) jauno logo. Daži uzskata, ka logo izskatās "kā no deviņdesmitajiem", bet citi apgalvo, ka paši varētu izveidot uzņēmumam labāku vizuālo identitāti. Arī pašā uzņēmumā neviennozīmīgo reakciju ir pamanījuši.
Baiba Bartaševiča-Feldmane, "Rīgas satiksmes" sabiedrisko attiecību daļas vadītāja, "Delfi" skaidro, ka uzņēmums ir pamanījis aktīvo atbildes reakciju sociālajos tīklos: "Zināmā mērā ar interesi tam sekojam līdzi. Šo logo izstrādāja aģentūra "adell"," saka RS pārstāve.
Logo izveidē uzņēmums izvēlējies izdevīgāko variantu. "Bija arī citi piedāvājumi, bet tie bija vairākas reizes dārgāki, un zināmā mērā šī ir tāda diskusija par savas jomas kolēģu darbu," spriež viņa.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit