Ēdināšanas tīkla "McDonald's" Japānas atzars iepazīstinājis savus klientus ar jaunām unikālām smaržām "McFries", kuru pamatā būs frī kartupelīšu aromāts, vēsta Honkongā bāzētā vietne "BNN". Aromāts būs pieejams limitētā daudzumā un šāds solis esot mēģinājums apvienot ātrās ēdināšanas pakalpojumus ar augsto modi.
Izveidot jauno smaržu līniju esot iedvesmojusi ikonisko "makdonalda" frī kartupeļu smarža, taču aromāts nesastāvēs tikai no tupeņa notīm vien. Jaunais produkts ierobežotā daudzumā piedāvās trīs versijas – smaržu ar jūras aļģu un sāls pieskaņu, smaržu ar ķiplociņu, melno piparu un majonēzes noti, kā arī klasisku sālītu kartupeļu aromātu.
Ēdināšanas gigants tādējādi iecerējis doties uz "vēl neatklātu teritoriju". Lai arī vēl nav laistas klajā, gaidāmās smaržas jau piesaistījušas pārtikas entuziastu un smaržu cienītāju uzmanību, kolekcionāri jau gaidās rīvē rokas. Pagaidām nav zināms precīzs smaržu izlaišanas datums un arī gaidāmā cena ne.
Kā vēsta Japānas "McDonald's" vietnē "X", jauno smaržu pudelīte ar klasisko tupeņu aromātu būs ļoti līdzīga iepakojumam, ko saņem klients ēstuvē – gluži kā kastīte, kuros frī kartupeļi ievietoti. Pārējām versijām iepakojumi būs citādāki, taču arī iezīmēs tiešu saistību ar uzņēmuma produktiem.
"BNN" atzīmē, ka tik neparasts solis no "McDonald's" puses liecina par tendenci, ka zīmoli turpina pētīt neparastus veidus, kā sazināties ar savu auditoriju un meklēt jaunu. Daudzi, protams, apšauba šo ēdiena aromāta pievilcību, tomēr savus piekritējus tādējādi var atrast, jo aizrauj pats koncepts, novitāte, radošums. Tikai laiks un pieprasījums rādīs, vai šādas smaržas ir tikai amizants triks, vai iezīmēs jaunu virzienu pārtikas rūpniecībā.