Ziņa par slavenības nāvi, aicinājums izlasīt rakstu par nepatikšanām, kas skārušas vienu vai otru sabiedrībā pazīstamu cilvēku, jau ilgstošu laiku ir neatņemama krāpniecisku kampaņu sastāvdaļa. Iemesls ir viens – netrūkst cilvēku, kuri, daudz nedomājot, klikšķina uz ziņām ar skandaloziem virsrakstiem, iekrītot krāpnieku veikli izliktajos slazdos.
Maija Katkovska, "Drossinternets.lv" vadītāja skaidro, kā nevainīgs klikšķis interneta vidē tevi var novest nepatikšanās: "Skaļi ziņu virsraksti, slavenību vārdu izmantošana, samontēti fotoattēli ir paņēmieni, ko ļoti iecienījuši krāpnieki. Vērts piebilst, ka šie krāpnieki visbiežāk dzīvo otrā pasaules malā. Viņiem talkā nāk mākslīgā intelekta programmas, kas dod iespēju radīt pārliecinošus tekstus latviešu valodā. Krāpnieciska rakstura reklāmu, kas balstīta uz slavenību izmantošanu, dēvē par "Celeb Bait" kampaņām. Tā ir izplatīta problēma, ar kuru ilgstoši saskaras daudzi "Facebook" lietotāji.