tirgus
Foto: Unsplash

Vasara ir daudzu mazo uzņēmēju aktīvākais gadalaiks, jo sākas dažādu tirdziņu, gadatirgu un pasākumu sezona. Konkurence tajos ir liela, tāpēc katram uzņēmējam cītīgi jāgatavojas, lai reizē spētu izcelties starp citiem tirgotājiem, kā arī nodrošinātu stabilitāti un ērtas maksājumu iespējas klientiem.

"Luminor" bankas pagājušā gada nogalē veiktā aptauja liecina, ka 53 procentiem iedzīvotāju nav bijusi iespēja tirgos un gadatirgos par precēm vai pakalpojumiem norēķināties ar maksājumu karti. Tuvojoties aktīvajam periodam, eksperti iesaka veidus, kā nodrošināt iespējami plašas norēķinu iespējas klientiem un izcelties uz citu tirgotāju fona.

Apdomājiet stenda izskatu

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!