Saldējums prasa mākslu – tieši ar šādu noskaņojumu vasarīgā tveicē, 4. jūnija vakarā, mākslas centrā "Zuzeum", notika "Food Union" rīkotā 2024. gada saldējuma sezonas atklāšana. Pasākumu apmeklēja vairāk nekā 200 viesi, to starpā arī sabiedrībā populāras personas. Ikviens saldējumu varēja ne tikai apēst neierobežotā daudzumā, bet arī piedzīvot to vēl vizuāli neredzētā veidā.
Emociju ceļojums
Viesiem pasākuma laikā bija iespēja apskatīt un izbaudīt īpaši šim vakaram radītas instalācijas. Saldējuma zīmols "Ekselence" pārsteidza ar "instagramīgu" fotosienu, kas radīta no īstām saldējuma vafelēm. Retro zīmols "Vēsma" vārda tiešajā nozīmē bija "vēss", jo saldējumi tika iesaldēti ledus skulpturā. "Jungle Pop" kā jau džungļos – bija neparedzams, tāpēc šajā vakarā tas iemiesojās "body-art" stilistikā uzgleznotā papagaiļa tēlā. Turpretim "Pols" bija ļoti nopietns – tas aicināja viesus piedalīties simboliskās vēlēšanās, atdodot savu balsi par svarīgākajiem jautājumiem saldējuma pasaulē. Kas gan tie būtu par saldējuma svētkiem bez "Karlsons"? Tas viesus ne tikai atveldzēja ar saldējuma kokteili, bet arī pārsteidza ar milzīgu vides instalāciju, kas tapusi no plīvojošiem saldējuma iepakojumiem.