Nacionālās lidsabiedrības "airBaltic" tīmekļvietnē iespējams iegādāties biļetes tiešajam reisam BTI7746, kas no Rīgas ved uz Taškentu. Ja atveram "Flightradar24" vai "Flightware", tad redzam, ka lidojums būs pār Krievijas teritoriju. Vai tas nav bīstami? Bet ko tad, ja gadīsies "avārijas nosēšanās", kā bija ar "Ryanair" reisu Minskā? Bet, ja nu... trāpīs? "Delfi" lasītājiem atbild "airBaltic" un Civilās aviācijas aģentūras pārstāvji.
Cik bieži, iegādājoties aviobiļetes nacionālās lidsabiedrības mājaslapā, pasažieri aizdomājas par to, kurš izpildīs reisu un virs kādas teritorijas notiks lidojums? Vēl jo vairāk, ka "airBaltic" allaž uzstājis, ka uzņēmuma prioritāte ir lidojumu, pasažieru un ekipāžas drošība. Piemēram, tieši tā tik pamatotas četras gaidīšanas dienas līdz Latvijas pilsoņu evakuācijas reisam no Izraēlas pēc "HAMĀS" uzbrukuma.
Atceramies, kāds liktenis piemeklēja aviokompānijas "Malaysia Airlines" boingu, kurš 2014. gadā veica regulāro reisu MH17 no Amsterdamas uz Kualalumpuru un tika notriekts virs Doņeckas apgabala.
Atmiņā ataust arī stāsts par baltkrievu opozicionāru, žurnālistu Romānu Protaseviču, kurš īru lidsabiedrības "Ryanair" reisā lidoja no Grieķijas uz Lietuvu, bet ar sadomātu avārijas ieganstu lidmašīna, kurā viņš ceļoja, nosēdās Minskā, savukārt pats žurnālists nonāca baltkrievu cietumā. Vai viņš nojauta, ka lidojums pāri "dzimtenes" teritorijai noslēgsies tā?
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv