Filma "24 Hours in Lidl" ir dokumentāls projekts, kas piedāvā ieskatu mazumtirdzniecības veikalu darbības aizkulisēs, atklājot tā mārketinga stratēģijas un operatīvās metodes. Neskatoties uz "Lidl" veikalu popularitāti Latvijā, "Netflix" ir ierobežojis piekļuvi filmai šajā reģionā.
Dokumentālā filma "24 Hours in Lidl" piedāvā skatītājiem ieskatu "Lidl" darbībā, sākot no veikaliem un beidzot ar stratēģijām, kas mudina klientus atgriezties. Tā atklāj aizkulises un izskaidro, kas padara "Lidl" veiksmīgu un kā šis veikals ir kļuvis par nozīmīgu spēlētāju lielveikalu nozarē. Filmā runā bijušie veikala vadītāji, mārketinga speciālisti un citi eksperti, skaidrojot, kāpēc iepirkumu grozi ir tikai un vienīgi uz riteņiem, kāpēc smalkmaizītes atrodas pie ieejas, kā tiek izvietotas preču cenu norādes virs produkta un kādu lomu spēlē kases darbinieku ātrums. Vairāk lasi te.
Lai gan šādas metodes novērojamas arī citu pārtikas veikalu darbībā un preču izvietošanas stratēģijās, interese par konkrēto filmu ir liela. Diemžēl, tā nav pieejama Latvijā. Sazinoties ar "Netflix" komunikācijas nodaļas vadītāju Adamu Malčaku, noskaidrojām, kāpēc tā ir.