Vai par lūpu krāsu var nopirkt influenceru labvēlību? Un vai daudzu sapņu darbs patiešām tāds arī ir? Viņi ir dīkdieņi vai čakli darba rūķi? Par šo un citiem influenceru industrijas aspektiem raidījumā "Par TO pašu" sarunājamies ar Latvijā zināmiem influenceriem: Ilzi Dobeli, Lāsmu Noviku, Andrejko Eptu un Sudrabakaiju. Viņi visi kā viens atzīst: satura veidotāja darbs nav viegls! Un, jā, lai gan cilvēkiem patīk drāma un tā nes skatījumus, tie tomēr bieži vien ir tukši un bezjēdzīgi klikšķi.
Par to, ka influenceru darbs nav rozēm kaisīts, Emīlija jeb Sudrabakaija raidījumā izsakās visatklātāk. Viņa nekaunas arī pastāstīt par laiku, kad "like" daudzums noteicis viņas pašvērtējumu: "Skaitļi un sekotāji nu vairs mani nedefinē," secina sieviete. Tomēr, atskatoties uz laiku, kad piecus gadus pēc kārtas un divas reizes nedēļā filmējusi un montējusi "YouTube" video un Covid-19 laikā katru dienu veidojusi "TikTok" saturu, viņa esot izdegusi un "like" daudzums teju "ēdis no iekšas". Lai nonāktu balansā, viņai bijusi nepieciešamība apmeklēt terapeitu. Tāpat raidījumā Emīlija atklāj, vai ar influencera darbu galu galā var nodrošināt sev iztiku. Secinājums? Ar sadarbības produktiem, kas saņemti apmaiņā pret reklāmu, rēķinus nesamaksāsi. Sudrabakaija, norāda, ka diezin vai "Elektrum" vai "Latvijas Gāze" būs ieinteresēti bartera maksājuma veidā.
Ar savu stāstu par influencera dzīvi padalās arī trīs miljonu sekotāju vērtais Andrejko Epta. Viņš lauž stereotipu, ka satura veidotāja darbs ir hobijs vai izklaide. Kā viņš atklāj raidījuma vadītajai Anitai, satura veidošanā ir iesaistīta liela komanda – aktieri, menedžeri, operatori, video montētāji, ideju "ģenerators". Darbs ir katru dienu no pulksten 9 rītā līdz pulksten 19 vakarā, nav dienā stundas, kad netiktu darīts nekas.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv