Foto: Publicitātes foto

13. jūlijā Rīgā tika atklāts inovatīvais "Kebab Factory Food Court". Tā ir Latvijā pirmā kebabnīca, kas pasūtīšanas procesu padarījusi līdzīgu ātrās ēdināšanas restorānu principam – ar pašapkalpošanos, kas ļauj ātri un ērti veikt pirkumu un pāris minūšu laikā saņemt savu pasūtījumu.

Pasākumu vadīja Renārs Zeltiņš, starp viesiem bija arī vairākas sabiedrībā atpazīstamas personas, tostarp tiktokeris Edgars Aivars, bet par labu noskaņojumu un mūziku parūpējās DJ Makree.

Tērbatas ielā 40, aizņemot 660 kvadrātmetrus trīs stāvos, apvienots gan ēdināšanas bloks ar "Kebab Factory Food Court", kā arī bārs "The 13 Bar".

Kā norāda uzņēmuma SIA "Kebab Factory" īpašnieks Edgars Kroģeris: "Pašapkalpošanās process, pasūtot vēlamo, ļauj darbiniekiem fokusēties uz pasūtījuma sagatavošanu, nevis tā pieņemšanu, novedot pie tā, ka pasūtījums ir gatavs ātri, bet vienlaikus nezaudē kvalitāti. Modernizācijai ir jāseko, lai adresētu arī plašākus jomas izaicinājumus – darbaspēka trūkums ir reāla problēma, ar ko saskaras teju visi nozares uzņēmumi. Šī pašapkalpošanās sistēma ļauj samazināt klientu gaidīšanas laiku – jo ja iepriekš bija nepieciešamas vairākas kases un kasieri, šobrīd kase ir viena, kas pieņem skaidras naudas maksājumus, un pārējo darbu paveic pašapkalpošanās kases."

Līdz šim "Kebab Factory" darbojies vairākās vietās Rīgā un ārpus tās, bet par labu šai vietai spēlēja ēkas atrašanās vieta – pilsētas centrs, pieejamas autostāvvietas, vienlaikus priecējot garāmgājējus ar lieliem logiem un plašām telpām, kas ļauj izplesties. Tā iemesla dēļ ēdināšanas zona apvienota ar bāru – "The 13 Bar". Šobrīd ar deviņiem ekrāniem tiek piedāvāts plašs sporta pārraižu spektrs, tāpat brīvdienās plānots ieviest dzīvo mūziku un DJ dažādās tēmās.

Kā uzsver Edgars Kroģeris, kebabs ir ēdiens, ko nu jau saprot visā pasaulē. "Tas sastāv no produktiem, kas ikdienā lietojami dažādās kultūrās un tautu virtuvēs. Arī latviešiem šķiet saprotami uzturā lietot grillētu gaļu, svaigus dārzeņus, lavašu, tāpēc jau no biznesa pirmajām dienām, nepagāja ilgs laiks, līdz iekarojām klientu uzticību. Protams, šobrīd jau ilgāku laiku darbojoties Latvijas tirgū, esam izveidojuši savas gaļas marinādes, un mērces, kas ir vēl tuvākas mūsu gaumei, piemēram, ķiploku mērce, un, to sakombinējot ar dārzeņiem un grillētu vistu, iegūstam to, kas pa prātam teju ikvienam."

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!