"Sapratām, ka jādod šis sapnis tālāk" – pārdod dizaina preču zīmolu "Piparmētra"
Foto: Kintija Andersone

"Esam sapratušas, ka pienācis laiks "Piparmētru" nodot kāda cita iedvesmojoša, radoša un uzņēmīga cilvēka rokās. Laiks atrast kādu, kurš zīmolu pacels jaunos augstumos," "Instagram" dalās iecienītā dizaina preču zīmola "Piparmētra" īpašnieces Rebeka Liepiņa un Līga Rīga. Lēmums pieņemts, jo abām sācies jauns dzīves periods.

"Man tieši šodien mazajam dēliņam paliek mēnesītis, un nākas no sevis daudz ko atdot," skaidro Līga, piebilstot, ka tamdēļ ir sajūta, – zīmols vienkārši ir pelnījis doties tālāk plašajā pasaulē, un abas šobrīd to nevar nodrošināt. Arī Rebeka teic, ka šobrīd citi dzīves notikumi paņem daudz vairāk laika un rūpes, un "Piparmētra" paliek "tādā skapīša augšējā maliņā – redzams, sataustāms, bet krāj putekļus."

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!