"Esam sapratušas, ka pienācis laiks "Piparmētru" nodot kāda cita iedvesmojoša, radoša un uzņēmīga cilvēka rokās. Laiks atrast kādu, kurš zīmolu pacels jaunos augstumos," "Instagram" dalās iecienītā dizaina preču zīmola "Piparmētra" īpašnieces Rebeka Liepiņa un Līga Rīga. Lēmums pieņemts, jo abām sācies jauns dzīves periods.
"Man tieši šodien mazajam dēliņam paliek mēnesītis, un nākas no sevis daudz ko atdot," skaidro Līga, piebilstot, ka tamdēļ ir sajūta, – zīmols vienkārši ir pelnījis doties tālāk plašajā pasaulē, un abas šobrīd to nevar nodrošināt. Arī Rebeka teic, ka šobrīd citi dzīves notikumi paņem daudz vairāk laika un rūpes, un "Piparmētra" paliek "tādā skapīša augšējā maliņā – redzams, sataustāms, bet krāj putekļus."
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit