"Esam sapratušas, ka pienācis laiks "Piparmētru" nodot kāda cita iedvesmojoša, radoša un uzņēmīga cilvēka rokās. Laiks atrast kādu, kurš zīmolu pacels jaunos augstumos," "Instagram" dalās iecienītā dizaina preču zīmola "Piparmētra" īpašnieces Rebeka Liepiņa un Līga Rīga. Lēmums pieņemts, jo abām sācies jauns dzīves periods.
"Man tieši šodien mazajam dēliņam paliek mēnesītis, un nākas no sevis daudz ko atdot," skaidro Līga, piebilstot, ka tamdēļ ir sajūta, – zīmols vienkārši ir pelnījis doties tālāk plašajā pasaulē, un abas šobrīd to nevar nodrošināt. Arī Rebeka teic, ka šobrīd citi dzīves notikumi paņem daudz vairāk laika un rūpes, un "Piparmētra" paliek "tādā skapīša augšējā maliņā – redzams, sataustāms, bet krāj putekļus."
"Piparmētra" pārdod dizaina produktus, piemēram, plānotājus, apsveikuma kartītes ar īpašiem tekstiem, plakātus, kalendārus un arī krūzītes. Zīmola mājaslapā teikts: "Mēs radām, lai iepriecinātu apkārtējos un ikdienas steigā neaizmirstu pateikt mīļajiem "paldies", "es tevi mīlu" un visādi citādi vārdiem un darbiem apskautu."
Uzņēmumu dāmas izveidoja 2015. gadā, vēl studiju laikā – abas sapratušas, ka vēlas kopīgi darboties, jo viena otrā saskatīja līdzīgu dzīves uztveri un saskaņu savā starpā. Savulaik rakstījām par to, kā uzņēmums tapa. Proti, sākumā Rebekai nebija konkrētas idejas, ko tieši viņa gribētu radīt. Bijusi tikai stipra gribēšana un vēlēšanās radoši darboties. Idejas parādījās, kad Līga piekrita mesties iekšā biznesā un izveidot savu uzņēmumu. Par lēmumu tagad nodot grožus kādam citam abām sirds ir mierīga. "Izrunājām un sapratām, ka jādod šis sapnis tālāk," dalās Rebeka.
Līga un Rebeka radīja "Piparmētru", jo vēlējās iepriecināt citus. "Uzdāvinot skaistas lietas, cilvēkiem tiek uzdāvinātas sajūtas," portālam "Delfi" pirms astoņiem gadiem stāstīja Līga. Plašāk vari lasīt šeit "Kad labākais draugs ir arī biznesa partneris. 'Piparmētras' meitenes un viņu zīmols ar svaiguma garšu". Bet arī šobrīd abas varot teikt, ka tas ir sirds darbs. "Priecājos, ka man, no rīta pieceļoties, nekad nav bijusi sajūta, ka negribas iet uz darbu. Kopā ar Rebeku augām, izgājām cauri dažādām grūtībām, bet vairāk par visu priecājāmies par sirdi sildošajām atsauksmēm, ko cilvēki mums rakstīja," atminas Līga.
Viņa stāsta, ka zīmols sevī nes konkrētas vērtības, un Līga ļoti gribētu ticēt un cerēt, ka, pārņemot un iesaistoties šajā zīmolā, jaunais īpašnieks nesīs arī tālāk viņu ieliktos stipros un konkrētos pamatus. "Šķiet, katru produktu mēs līdz šim radījām tieši paskatoties uz savām vajadzībām – plānot dzīvi, apsveikt un iepriecināt mīļos, doties piedzīvojumos un tamlīdzīgi. Ja varam aiz sevis atstāt kaut ko skaistu, gribam, lai tā ir mīlestība, prieks, iedvesma, sapratne, cieņa un miers. Šķiet, ar šiem produktiem mums tas ir izdevies." Bet Rebeka piebilst, ka, domājot par jauno īpašnieku, saprot, – "jāļauj arī viņam pašam sapņot, saprast, kļūdīties, izaicināt sevi, un pilnīgi iespējams, ka tas atšķirsies no mūsu stāsta."
"Piparmētra" bija sapnis, kas aizveda tālāk, nekā pašas domāja un ticēja. "Tas ir kā mīļš piedzīvojums, kuru vienmēr glabāšu īpašā vietiņā savā sirdī," teic Rebeka.