Astro'n'out un BKUS vecāku māja
Foto: Publicitātes foto

Šonedēļ Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas Vecāku māja saņēma 2836 eiro ziedojumu no grupas "Astro'n'out". Līdzekļi tika savākti, tirgojot no otrreizējiem materiāliem radītus īpaša dizaina kreklus.

Jau vēstīts, ka Grupa "Astro'n'out" šogad uzsāka jaunu kustību − "ReGen paaudze" – ar sociālu mērķi – pievērst uzmanību saviem mazajiem ikdienas paradumiem labākas nākotnes vārdā.

Māra Upmane-Holšteine skaidro "ReGen Paaudzes" ideju: "Šajā paaudzē ietilpstam gan mēs, gan mūsu vecāki, gan mūsu bērni. Cīņa starp X un Z paaudzēm šeit pazūd. Mēs visi šodien esam viena paaudze, kas kopā domā par labāku nākotni mūsu bērniem, apzinoties, kāda "pēda" aiz mums paliek. Nosaukums sevī ietver katru ReDo soli – ReCycle, ReUse, Reduce, ReThink, ReMake, RePurpose un virza mūs REģeneratīvās ilgtspējības virzienā."

Viens no pirmajiem kustības darbiem – tika radīta unikāla kreklu kolekcija ar nosaukumu "Attieksme rītdienai", lai pievērstu uzmanību ilgtspējīgu izvēļu nozīmei ikdienā. Izmantojot tekstila šķirošanas konteineros nodotos materiālus, tika izveidota īpaša dizaina kreklu kolekcija.

"Ir sajūta, ka šim projektam vienkārši bija jānotiek! Tas no pirmās idejas tālāk kā sniega bumba vēlās teju pats – apauga ar idejām un partneriem absolūti organiskā veidā! Lietas, kas notiek tādā plūdumā, norāda, ka kaut ko darām pareizi! Radīt skaisto ir būtiski, bet pateikt būtisko pa vidu arī ir skaisti," komentē grupas soliste Māra Upmane-Holšteine.

Krekliņa cena bija 27 eiro, tomēr, veidojot šo kā sociālu un labdarības projektu, varēja izmantot iespēju izvēlēties citu ziedojuma summu. Vecāku māja ir spēka stacija ģimenēm, kuru bērni ir nonākuši Bērnu klīniskās universitātes slimnīcā. Lai tā spētu šogad pilnvērtīgi funkcionēt, sākoties "ReGen paaudze" projektam, tai vēl trūka 71 tūkstotis eiro.

Šonedēļ ziedojums 2 836 eiro apmērā tika nodots Vecāku mājai, noslēdzot "ReGen paaudzes" kreklu kolekcijas "Attieksme rītdienai" tirdzniecību. "Tāpat kā atkārtoti izmantotie krekli ir mazs solis ilgtspējas domāšanas veicināšanā, tāpat arī šis simboliskais ziedojums ir vēl viens solis kopīgajā projektā, lai uzturētu Vecāku mājas darbību. Aicinām uzlūkot šo kampaņu ne tikai kā iespēju iegādāties "Attieksme rītdienai" kreklu, bet arī kā sirsnīgu aicinājumu turpināt atbalstīt Vecāku māju, ziedojot viņu mājaslapā," saka mūziķi.

Stāsts par to, kā tapa krekli:

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!