"Viena no stjuartēm bez emocijām, nepasakot ne "lūdzu", ne "paldies", iet gar bagāžas nodalījumiem un vienkārši no tiem rauj ārā mugursomas, angliski prasot "Kuram šitā?", un iegrūž somu klēpī," stāsta Zane, kura dalās ar īpaši nepatīkamu lidojuma pieredzi, dodoties ceļā uz Spāniju ar "airBaltic". Lidmašīna esot atgādinājusi lūzni, kā arī attieksme no personāla bija pārsteidzoši nejauka. To, kā tas nākas, ka, samaksājot milzu naudu par biļeti, jālido ar "lūzni" un stjuarti apsūdz pasažieri nemaksāšanā, skaidro arī pats "airBaltic".
"Lidoju uz Spāniju, un biļetes nav lētas," iesāk Zane. Sagadījās tā, ka biļete bija jāpērk nedēļu pirms lidojuma, tāpēc sievieti nepārsteidza tas, ka izmaksas krietni "sitīs pa kabatu", – par biļeti vienā virzienā samaksāja 571 eiro. "Rēķinājos, ka lēti nebūs, bet tas nav tas, kas pārsteidza..." Viņa lidoja ekonomiskajā klasē, un biļetē bija norādīts, ka lidojumu izpilda "Avion Ekpress", Lietuvas lidmašīnu līzinga kompānija, un lidmašīna ir "Airbus A319".
Pirmais, kas liecināja, ka lidojums nebūs nekāds sapnis, bija tas, ka izlidošana krietni aizkavējās. "Mums bija jāizlido 7.05, bet 7.25 uz e-pastu atnāk vēstule, ka lidmašīna "varot aizkavēties" un izlidošana būs 7.45. Bet mēs izlidojām 8.30."
Tomēr, kad nu beidzot varēja kāpt iekšā, lidmašīna, kas pavērās skatam, bija tālu no tā, ko Zane sagaidīja. "Jau iekāpjot lidmašīnā, varēja saprast, ka tas ir kaut kāds metāla lūznis. Ieeju salonā un redzu sēdekļus un dizainu... Nebija pat informatīvo ekrāniņu. Pēc novalkājuma pakāpes taču var redzēt, ka lidmašīnai nevis piecpadsmit, bet vismaz 30 gadi."
Nebijusi pieredze, lidojot jau teju 30 gadus
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv