"Iekāpjot lidmašīnā un ieraugot situāciju, uzreiz pajautājām, kāpēc ir notikusi lidmašīnas maiņa, – lai arī lidmašīna nebija ļoti veca, tā dīvaini izskatījās un izklausījās. Paskaidrojām apkalpei, ka bijām plānojuši lidot ar "airBaltic". Bet mums atbildēja: "Ja negribat lidot, pasakiet, ka nelidosiet, un varat doties prom!"" stāsta Oļegs, kurš dalās savā pieredzē ar "airBaltic" pēc "Delfi" raksta izlasīšanas. Cilvēki, daloties savos stāstos, ir neizpratnē ne tik ļoti par vecajām lidmašīnām, kā par personāla attieksmi. Kāpēc tā?
Milzu nauda par lidojumu
Oļegs lidoja uz Alikanti 9. septembrī kopā ar kolēģi. Lai arī biļetes pirka laikus, kopā samaksāja 1695 eiro – lidoja biznesa klasē. Tomēr nedz attieksme no personāla puses, nedz arī pats lidmašīnas salons neatbilda tam, ko par šādu summu varētu sagaidīt. "Sēdējām pirmajā rindā. Ļoti dīvaini, ka biznesa klase vispār nebija atdalīta no ekonomiskās klases. Pat ne ar aizkariņiem... Pirmajā rindā sēžot, attālums starp krēsliem bija salīdzinoši normāls, bet cilvēki, kas sēdēja otrajā rindā... Viņi nebija nekādi giganti, bet ar ceļiem atdūrās pret priekšējiem krēsliem."
"Ja negribat lidot, pasakiet, ka nelidosiet, un varat iet prom!"
Samaksājuši brangu naudu, kolēģi domāja – lidojuma laikā varēs vismaz atpūsties. Bet nekā – krēsls izskatījies kā ķeblītis. "Nevarēja pat nolaist, lai kaut cik atgultos. Nosēdēt var, bet tas, ka "Airbus A220-300" šādā veidā ir aprīkots, bija diezgan dīvaini." Lidojumu izpildīja "Avion Express", Lietuvas lidmašīnu līzinga kompānija. Arī apkalpe nebija "airBaltic", tomēr Oļegs domā – ja lido biznesa klasē, gribas, lai kontakts starp pasažieri un apkalpi būtu personiskāks.
"Apkalpe pat neiepazīstināja ar sevi. Bet, iekāpjot lidmašīnā un ieraugot situāciju, uzreiz pajautājām, kāpēc ir notikusi lidmašīnas maiņa, jo faktiski lidmašīna nebija ļoti veca, bet kopumā dīvaini izskatījās un arī izklausījās. Paskaidrojām apkalpei, ka bijām plānojuši lidot ar "airBaltic". Bet mums atbildēja: "Ja negribat lidot, pasakiet, ka nelidosiet, un varat iet prom!" Nebija jau tā, ka mums bija pārmērīgas prasības, bet tā tomēr bija biznesa klase... Vienkārši gribējām saprast, kāda kvalitāte tiks nodrošināta un kur ir atšķirība starp biznesa un ekonomisko klasi."
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv