Foto: Kārlis Dambrāns/DELFI

Sociālos tīklus uzjundījis kārtējais "airBaltic" pasažieru neapmierinātības vilnis. Šoreiz situācijā gan nav pie vainas apkalpe vai nelaipna izturēšanās, bet gan tehniska ķibele, kas piemeklējusi "airBaltic" īrēto lidmašīnu reisā no Rīgas uz Romu. Visi pasažieri ir sveiki un veseli, taču neapmierinātība par Latvijas nacionālo lidsabiedrību tautai liek atkal šūmēties.

Ceturtdien vietnē "X" parādījās vairāki pikti komentāri par to, ka 17. oktobrī reisā no Rīgas uz Romu "airBaltic" lidmašīnā bijušas problēmas ar skābekļa padevi, tādēļ lidmašīna atgriezusies Rīgas lidostā. Pasažieri bija dusmīgi par tehnisko nepilnību, kas liedza viņiem laikus nonākt sev vēlamajā galamērķī. Par visiem pārdzīvojumiem, lai arī galu galā tikuši vēlamajā galamērķī, viņiem tika izsniegts kupons piecu eiro apmērā, lai nobaudītu kafiju.

Jāpiebilst gan, ka jaunās "airBaltic" lidmašīnas nav kompānijas "Boeing", bet gan "Airbus" ražotas.

Neveiksmīgo situāciju skaidro "airBaltic" sabiedrisko attiecību vadītājs Augusts Zilberts. Viņš norāda, ka reiss BT633 maršrutā Rīga-Roma sākotnēji izlidojis paredzētajā laikā, taču misēklis sekojis pēc aptuveni stundas. "Pēc stundas "airBaltic" Operatīvās vadības centrs saņēma informāciju no apkalpes par novērotām spiediena novirzēm no normas lidaparāta kabīnē," skaidro Zilberts.

Sākotnēji apkalpe vēlējās nosēsties Varšavas lidostā, un pasažieri par to tika informēti. Taču, tā kā konkrētais defekts nepieprasīja tūlītēju nosēšanos, tika pieņemts lēmums atgriezties Rīgas lidostā.

Foto: Flightradar24

"Tā kā lidojumu drošums visos gadījumos ir "airBaltic" galvenā prioritāte, tika pieņemts lēmums atgriezties mājas bāzē Rīgā, jo šeit ir plašākas iespējas ātrāk veikt nepieciešamos tehniskās apkopes darbus," skaidro "airBaltic" pārstāvis. Tomēr neatbildēts palika jautājums, kādēļ vispār šāda problēma radusies.

Viss nu ir atrisināts, un neveiksmīgais reiss tika pārlikts, un jau tajā pašā dienā pasažieri devās ceļā uz Romu un mēroja plānoto maršrutu. Tehnisko ķibeli piedzīvojušais lidaparāts pēc apkopes jau tajā pašā vakarā atkal cēlās gaisā, lai pārvadātu pasažierus. Cits neatbildēts jautājums – vai pasažiere Elīna paguva uz operu.

Šis nav pirmais misēklis, ko "airBaltic" piedzīvojusi šogad. Vairāki pasažieri iepriekš sūdzējušies arī par apkalpes nelaipno izturēšanos un nolietoto lidmašīnu izskatu. Vairāk par to vari lasīt rakstos:

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!