
Saseksas hercogiene Megana atjaunojusi savu dzīvesstila zīmolu, pārsaucot to par "As Ever" un ar jaunu mājaslapu, kurā, šķietami, redzama viņas meita Lilibeta. Un 4. martā nāks klajā viņas "Netflix" raidījums "Ar mīlestību, Megana", kurš tika pārcelts Losandželosas postošo ugunsgrēku dēļ.
Par jaunumiem viņa paziņojusi "Instagram" video. "Es esmu šokā, ka tik ilgi izdevās to paturēt noslēpumā. Pēc divām nedēļām iznāk mans šovs, par kuru esmu ļoti saviļņota. Un arī mans bizness, par kuru, manuprāt, ir bijusi liela interese," viņa stāsta video.
"To sauks "As Ever", kas nozīmē – tā, kā tas vienmēr ir bijis. Un, ja jūs man sekojat līdzi kopš 2014. gada bloga "The Tig", jūs zināt, ka man vienmēr ir paticis gatavot, nodarboties ar rokdarbiem un dārzkopību. Tā ir daļa no manis, un pēdējos gados es ar to nevarēju dalīties tāpat kā agrāk. Bet tagad es varu," viņa piebilda.
2024. gadā Megana atklāja savu pirmo produktu, kad uzņēmuma nosaukums bija "American Riviera Orchard", nosūtot zemeņu ievārījuma burciņas influenceriem un draugiem, vēsta CNN. Taču kopš tā laika informācija par zīmolu bija ierobežota.
Video laikā viņa apstiprināja, ka joprojām taps augļu ievārījumi. Ziņas par zīmolu nāk vien divas nedēļas pirms "Netflix" raidījuma "Ar mīlestību, Megana" iznākšanas, kurā viņa dalīsies ar dažādiem dzīvesstila, ēst gatavošanas un dārza kopšanas padomiem. Sākotnēji tika plānots, ka raidījums iznāks 15. janvārī, taču Losandželosas savvaļas ugunsgrēku dēļ tas tika pārcelts uz 4. martu.