Tāpēc turpmāk uzņēmums ievieš 5 principus klientu apkalpošanā. Pirmkārt, tā ir iespēja nodot visu netīrās veļas groza saturu, nešķirojot pēc izdevīguma, tādējādi pilnībā izslēdzot visu mājsaimniecībā atrodamo tekstilizstrādājumu mazgāšanu no savas ikdienas rutīnas. Otrkārt, tas nozīmē kvalitatīvu un ekonomisku izvēli, kur uz mazgāšanu un gludināšanu var nodot visus apģērbus un veļu, kas nav obligāti jātīra ķīmiski. Treškārt, klientam pašam vairs nav jādodas uz veļas pieņemšanas punktu, jo veļas kurjerdienests to paveic viņa vietā. Ceturtais princips ir ātra apkalpošana - pasūtījums tiek izpildīts jau uz nākamo dienu. Visbeidzot, tā ir īpaša darba filosofija un iedibināta sistēma, kas paredz rūpību detaļās un individuālu pieeju katram klientam.
Pilsētas veļas dienesta "Tvaikonis" 5 principi klientu apkalpošanā:
1. Iespēja nodot visu netīrās veļas groza saturu, nešķirojot pēc izdevīguma Turpmāk nav jādomā - kurus apģērbus izdevīgāk mazgāt mājās, bet kurus nodot veļas mazgātavā. Tiek pieņemti visa veida izstrādājumi, sākot no zeķu pāra un beidzot ar virskreklu un gultas veļu. Vidējā cena par viena izstrādājuma mazgāšanu un gludināšanu ir 0.40 līdz 0.60Ls. Klienta lielākais ieguvums ir atbrīvošanās no netīkamā apģērbu gludināšanas procesa.
2. Mazgāti un gludināti tiek visi apģērbi, kas nav obligāti jātīra ķīmiski Iespēja nodot uz mazgāšanu apģērbus, kurus citur pieņem tikai uz ķīmisko tīrīšanu - šie izstrādājumi tiek atgriezti tīri, izgludināti, iekārti uz pleciņiem vai salocīti. "Tvaikonis" personāls šķiro klienta veļas maisa saturu un ķīmiski tīra tikai tos izstrādājumus, kurus nedrīkst mazgāt, vai arī pēc klienta pieprasījuma.
3. Pašam nav jādodas uz veļas pieņemšanas punktu Tvaikonis veiktā aptauja rāda, ka 81.3% iedzīvotāju laprātāk izvēlētos veļas piegādi uz mājām, nekā paši dotos tai pakaļ. Atliek izsaukt veļas kurjeru uz mājām vai biroju un gatavo pasūtījumu saņemt atpakaļ savā adresē - līdz pat dzīvokļa durvīm. Turklāt, izmantojot pieņemšanas punktu, daudziem piemīt tieksme atlikt uz vēlāku laiku došanos pēc tīrās veļas, līdz ar to klients izpildīto pasūtījumu izmanto ar novēlošanos.
4. Izpildīts pasūtījums jau nākamajā dienā Ja klients nodod "Tvaikonis" kurjerservisam veļu uz mazgāšanu līdz plkst. 12.00 pēcpusdienā, tad izpildīto pasūtījumu iespējams saņemt jau nākamās dienas laikā. Ja nodošanas laiks ir pēc plkst. 12.00, tad izpildīto pasūtījumu var saņemt aiznākamajā dienā.
5. Rūpība detaļās un individuāla pieeja katram klientam Klients nav bezpersoniska būtne, kas veido kompānijas apgrozījumu un peļņu. "Tvaikonis" personīgi iepazīst katru klientu, pārzina viņa īpašās prasības un izpilda norādījumus - kā locīt veļu, iekārt uz firmas vai personīgajiem pleciņiem, piegādāt konkrētā stundā utt. Nesen ieviestā dubultā kvalitātes kontrole palīdz izvairīties no brāķa darba procesā.