2
Visai pretrunīgu reakciju izpelnījusies kāda reklāma – spāņu dizaineres Doloresas Kortesas jaunās peldkostīmu kolekcijas reklāmas seja ir desmit mēnešus veca meitenīte ar Dauna sindromu.

Valentīnas Gerero, desmit mēnešus vecas meitenītes no Floridas štata pilsētas Maiami, seja rotā amerikāņu bērnu modes kataloga vāku, turklāt pagājušajā nedēļā viņa debitēja arī kā modele, uz mēles iznākot Miami Swim Fashion Week modes nedēļas ietvaros.

Tāpat mazā Valentīna izraudzīta par zīmola Kids USA 2013. gada reklāmas kampaņas seju, un līdz ar to viņa ir kļuvusi par pirmo cilvēku ar Dauna sindromu, kas izvēlēts par galveno modeli prestiža modes zīmola reklāmā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!