”Pagaidām vēl nevaram prognozēt, cik liels būs pieprasījums, bet, redzot šīs frāzes popularitāti internetā, ceram, ka interese būs," sarunā ar DELFI Izklaide par biznesu stāsta Ozols.
Jau 23. oktobra pēcpusdienā interneta veikalā streetshop.lv sākusies pirmo Huļi modes preču tirdzniecība - iespējams nopirkt melnus un baltus krekliņus ar leģendāro uzrakstu. Pieejami krekliņi gan vīriešiem, gan sievietēm, un to cena ir visai demokrātiska - desmit lati.
Taču krekliņi ir tikai sākums. ”Plānots radīt arī cepures un krūzes ar šo frāzi. Apskatījāmies video un izlēmām - kāpēc ne? Šis teiciens ir tik populārs," skaidro Ozols.
Par to, ka slavenais Rihards varētu pieteikt savas autortiesības uz nu jau leģendāro frāzi, Ozols nav aizdomājies, un arī konkurence viņu nebaida. ”Tas ir tautā esošs teiciens, problēmām nevajadzētu būt," spriež Ozols.
Taču tas ir tikai sākums huļi mānijai Latvijā - šķiet, ka nav iespējams pavadīt pusstundu ārpus mājas, veikalā, sabiedriskajā transportā, parkā vai citā sabiedriskā vietā nedzirdot kādu asprāti skandējam slaveno frāzi.
Riharda nedienas veicinājušas Rīgas bērnu interesi par mākslu - parkos bērnu bariņi jau izspēlē leģendāro ainiņu no Rīgas Amatniecības vidusskolas kopmītnēm, bet uz asfalta un sienām tiek gleznotas bļodas.
Modernajam jaunietim vairs nav jāuztraucas par to, ka kādā brīdī var aptrūkt sakāmā vai sociālajos portālos rakstāmā, jo vienmēr taču var pateikt vai ietvītot āķīgo huļi.
Par godu notikumam kojās, kas satricināja Latviju 17. oktobra vakarā, pat izveidota mājas lapa huli.lv, kura piedāvā ikvienam tautietim iesaistīties on-line cīņā par tīrību, atbalstot vai nu Rihardu vai viņa pretinieku, kurš tautā tiek saukts par ”lielo", kā arī paust savu radošo garu, uzdodot citiem kādu aktuālu jautājumu, kas sākas ar modīgo vārdu.
Galerijā: Ozola un citu entuziastu fantāzijas par huļi tēmu.