"Virgin Australia" nesen ir uzsākusi lojalitātes programmu dzīvniekiem, kas izmanto iekšzemes lidojumus pa Austrāliju. Ceļojošajiem suņiem un kaķiem būs iespēja uzkrāt bonusa punktus saviem saimniekiem, kurus vēlāk var izmantot, lai saņemtu atlaides citiem lidojumiem. Ik gadu "Virgin Australia" iekšzemes lidojumos pārvadā aptuveni 30 000 mājdzīvnieku, tādēļ daudzi četrkājaino draugu īpašnieki ir ļoti iepriecināti par šo ziņu.
Dzīvniekiem gan joprojām būs jāceļo krātiņos, turklāt viens cilvēks nevarēs pārvadāt vairāk kā divus dzīvnieku krātiņus.
Līdzīgas lojalitātes programmas piedāvā arī citas aviokompānijas. Amerikāņu aviolīnija "JetBlue" ir izveidojusi JetPaws programmu. Savukārt "Virgin Atlantic" jau 2005. gadā uzsāka "Lidojošo ķepu" (Flying Paws) projektu, kura ietvaros ceļojošie dzīvnieki krāj ne tikai lojalitātes punktus, bet saņem arī dāvanas. Suņiem tiek uzdāvināti Virgin Atlantic t-krekliņi, bet kaķiem - rotaļu peles. Katrs mājdzīvnieks saņem arī savu lidojumu pasi, kurā tiek reģistrēti visi lidojumi un savāktie lojalitātes punkti.
Arī "United Airlines" pievērš īpašu uzmanību savu klientu mīluļiem, un Čikāgas O'Hara lidostā maijā atvēra īpašu atpūtas zonu suņiem, kur tiek piedāvāta pat kažoka apcirpšana un sakopšana. Savukārt, "American Airlines" un "Swiss International Airlines" pirmās un biznesa klases pasažieri savus mīluļus lidojuma laikā turpmāk varēs turēt pie sevis lidmašīnas salonā.
Visā pasaulē var novērot to, ka arvien lielāka uzmanība tiek pievērsta ceļojošajiem mājdzīvniekiem un viņu labsajūtai. Vairākās viesnīcās suņu un kaķu saimniekiem piedāvā numuriņos ievietot speciālas gultas viņu mīluļiem, un tiek atvērtas arī īpašas viesnīcas un spa centri, kas domāti tikai četrkājainajiem cilvēka draugiem.